Skip to main content

.

Hallo,

Er is al een topic over zag ik, maar zoals men daar reageert lijkt het voldoende om je mail als aankoopbewijs te sturen naar Samsung als je aan een promotie mee doet. Dit is bij mij niet het geval, en na dagenlang halfbakken conversaties via whatsapp zet ik hier mijn vraag eens neer. Hoe kan het dat er door Simyo niet een factuur van je telefoon geregeld kan worden als je deze duidelijk nodig hebt om aan de voorwaarden van de promotie te voldoen? Simyo adverteert met de promoties terwijl het onmogelijk is voor een klant om aan de voorwaarden te voldoen zonder factuur.

Ik ben al dagenlang bezig met Samsung èn Simyo om hier een oplossing voor te vinden en nog steeds word ik niet geholpen door Simyo. Vandaag voor de zoveelste keer een gesprek gestart met iemand die het niet afmaakt. Kan iemand mij helpen?

Hoi @Henke Waarom Simyo niet gewoon een factuur geeft, begrijp ik ook niet. Maar de mail van Simyo moet voldoende zijn als aankoopbewijs. Bij mij was de aanvraag daarom ook in 1e instantie afgewezen.

Ik heb toen hulp gekregen van de Community Manager van de Samsung Community Members Community Heeft alles bij elkaar wel een week of 6 geduurd, maar heb wel mijn gratis tablet ontvangen.
Als je daar een topic start, vermeld dan meteen je registratienr. bij je vraag, want dat hebben ze sowieso nodig.

Zijn je persoonlijke gegevens in je Samsung account 100% correct? Corrigeren lukt niet bij het aanvragen van je promo, dat moet voor die tijd geregeld zijn. Zelf had ik jaren geleden ooit een Samsung account aangemaakt, maar de persoonlijke gegevens nooit bijgewerkt. Ook dat leidde weer tot vertraging bij mijn promo aanvraag. Promo gegevens moeten 100% gelijk zijn aan je gegevens in je Samsung account.

Succes!

Hi @Henke,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat Samsung je aankoopbewijs niet accepteert voor de promotie.

Het is zo dat het mailtje met de titel “Jouw Simyo telefoonbestelling” voldoende zou moeten zijn om jouw promotie te registreren bij Samsung. Het is ook meerdere klanten gelukt hiermee. Zou je het anders op de manier van @Summer2 kunnen proberen? Ik hoor dan graag van je of het is gelukt!

Thanks voor je hulp! @Summer2 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer