Skip to main content

.

Vraag

nieuwe simcard geeft ‘geen service’

Blijkbaar vaker voorkomend probleem  

12maart

Ik ben vandaag van andere supplier overgegaan naar een Simyo abonnement, met nummerbehoud en nieuw toestel, via BelSimpel.
Simkaart is vandaag geactiveerd in Spanje ( vakantie).

Status: Je kan je simkaart gebruiken.

Abonnement ingegaan vandaag 

De simkaart komt niet verder dan “No Service”.

Contact via whatsapp gezocht. Toestel 3x uit/aan gedaan.
Probleem nog niet verholpen. Het probleem zou bij KPN liggen en het zou maar zo een aantal werkdagen kunnen duren voordat de kaart zich vanzelf aanmeldt op het netwerk.

simkaart ook geplaatst in andere toestellen en opnieuw opgestart, zonder resultaat.

Wat zijn mijn opties?

ik sprak iemand  hier in spanje. Had onlangs zelfde probleem. Na lang en veel bellen bleek jullie technische dienst snel het probleem kon oplossen door ergens een dingetje te resetten. 
svp ook voor mij spoedig doen. 

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

JanD
Forum|alt.badge.img+6
  • Consultant
  • 780 reacties
  • 12 maart 2025

Beste ​@Freek01 er is ook een Spaanse Simyo, misschien dat zij je kunnen helpen.

https://www.simyo.es/

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • 4193 reacties
  • 12 maart 2025
JanD schreef:

Beste ​@Freek01 er is ook een Spaanse Simyo, misschien dat zij je kunnen helpen.

https://www.simyo.es/

Ondanks de gelijke naam hebben Simyo’s in andere landen niets te maken met de Nederlandse Simyo! De Spaanse Simyo zal niet kunnen helpen, behalve dat ze zouden kunnen zeggen “koop maar een abonnement bij Simyo.es”!

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2560 reacties
  • 14 maart 2025

Hi ​@Freek01,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je simkaart “geen service” aangeeft.

Op je aansluiting zie ik dat je contact met ons hebt gehad via Whatsapp en dat dit inmiddels opgelost is. Heel fijn om te zien! Ik zal dit topic om deze reden sluiten.

Super bedankt voor jullie hulp!! ​@JanD ​@Scotsman 

Groetjes,
Roeqajja