.

Beantwoord

Nieuwe databundel prepaid nemen lukt niet


  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Mijn prepaid internetbundel is 01-05-2014 om 23:59 afgelopen.
Ik wil nu 02-05-2014 een nieuwe bundel kopen (250MB a 7 euro).
Ik krijg echter de volgende melding op MijnSimyo: Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is.
Op het forum wordt ik ook niet veel wijzer, wel dat er meer mensen mee te maken hebben gehad, maar ik zie niet echt een oplossing.
Graag een reactie/oplossing.
icon

Beste antwoord door Ernst 6 May 2014, 15:26

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

10 reacties

Badge
Ik heb precies hetzelfde probleem, dus wat is er aan de hand?  Heb het al eens eerder gehad maar toen was ik een dag te vroeg, nu zijn er al meerdere dagen overheen gegaan maar activeren lukt niet!
Oké, ik merk al weer dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar zie ook dat er nog geen oplossing is???
Ik heb precies hetzelfde probleem! Iemand al een oplossing?
Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren de helpdesk hiervoor gebeld. Moest een screenshot opsturen van de foutmelding. Nog geen reactie gehad hierop.

Misschien kunnen we onderling achterhalen of bij ons allen er meer dingen gemeenschappelijk zijn.

Bij mij liep de vorige maandbundel tot 1 mei, 22:00 (of daar in de buurt). Ik heb in de ochtend van 1 mei een nieuwe maandbundel geprobeerd te bestellen. Dat lukte toen al niet (met diezelfde foutmelding). De dag erna lukte het nog steeds niet.

Mijn vragen aan jullie zijn:
* Hadden jullie van te voren ook al een internetbundel?
* Hebben jullie geprobeerd een nieuwe bundel te bestellen terwijl de termijn van de oude bundel nog (net) niet afgelopen was?
* Hebben jullie het nogmaals geprobeerd toen die bundel wel al verlopen was?
Badge
Antwoord op je vragen: 

Ja, hadden van tevoren ook al een internetbundel
Nee, bij mijn weten niet voor het aflopen geprobeerd op te acitveren 
Ja, na een dag of 3 nogmaals geprobeerd, lukt nog steeds niet. 

Heb een bevestingsmail gehad dat alle mb's verbruikt waren op 28-4 j.l.  
Heb net terug gekeken op mijn simyo,  mijn laatste bundel is op 01-04-2014 geactiveerd,  en zou ik dus op 2 mei moeten kunnen activeren. Niet dus.
Nou ik kan nog steeds geen internetbundel activeren, en ook nog steeds geen reactie van Simyo??
Ik heb nu twee nummers met dit probleem!
Voor allebeide zou dit de tweede bundel zijn. Er zat 3 dagen verschil in aankoop (eind maart/begin april)
Ik wilde pas opwaarderen nadat de termijn verstreken was.
Volgens mij staat er bij simyo iets verkeerd ingesteld.
Ook na een aantal dagen lukt het aakopen van een internetbundel niet.
Badge
Zojuist gekeken, en kan het ook nog steeds niet. Bundel is nu al 3 dagen afgelopen (1 mei) Simyo doe eens iets!!!
Badge
Heb gisteren een mail gehad van klantenservice dat het doorgezet is naar de technische afdeling. Maar tot op heden nog niets mogelijk
Reputatie 5
Badge +11
Hoi allemaal,

Er is inderdaad een probleem met het automatisch verlengen van de prepaid internetbundels. Het ziet er naar uit dat het gelukkig zeer binnenkort opgelost kan gaan worden.

Een 'nu' een oplossing kan ik helaas niet bieden. Wél een tijdelijke: probeer een andere bundel te kiezen.
Als je bijvoorbeeld eerst een 100 MB bundel had, zou je waarschijnlijk wel een 250 MB moeten kunnen kiezen. Wat je teveel betaalt krijg je van ons terug in de vorm van beltegoed.
En andersom, natuurlijk.
Als je dan nu een 100 MB bundel zou moeten kiezen, en je maakt buiten bundel kosten, vergoeden we dat natuurlijk ook.

Als je dit niet wilt, wacht dan een paar daagjes, alsjeblieft.