Simyo bewijst dat de beste kwaliteit niet duur hoeft te zijn. De beste mobiele provider, op het beste netwerk, met de beste service. En dat voor een scherpe prijs. Daarom presenteren wij onze nieuwe campagne met pay off ‘Waarom duur doen?’.
De pay off laden we op humoristische wijze met onze twee nieuwe vaste gezichten voor Simyo: Simon en Yolanda. Zij ademen de ‘Waarom duur doen?’ mentaliteit. Simon en Yolanda bevinden zich altijd in situaties die de wenkbrauwen doen fronsen, waarbij het stel slimme keuzes maakt.
Bij de lancering van de Waarom duur doen? campagne zijn de prijzen van de Sim Only internetbundels dan ook verlaagd en daarnaast is het aanbod verruimd. “Steeds meer Simyo klanten kiezen voor een internetbundel en weten daarbij precies wat ze nodig hebben. Door het aanbod te verruimen kunnen de slimme Simyo klanten betalen voor wat ze willen gebruiken en niet onnodige kosten maken voor bundels die ze toch niet opmaken”, aldus Van den Berg.
Meer informatie over de campagne? Klik hier.