Ik heb Simyo Prepaid en sinds september 2013 (dacht ik) heb ik een internetbundel van 100 MB voor 4,-. Eerst activeerde ik zelf deze internetbundel aan het begin van iedere maand. Maar sinds een paar maanden heb ik ingesteld dat dit automatisch gebeurd. Nu kreeg ik vanmorgen (4-5-2014) een smsjes van Simyo:
'Er is minimaal 5 MB data verbruikt zonder internetbundel. Je betaalt het pay-as-you-go tarief. Activeer een internetbundel om je kosten laag te houden! Simyo'
Als ik inlog op de Simyo site met mijn telefoonnummer, staat er inderdaad geen internetbundel meer geactiveerd. Ik heb zelf mijn internetbundel niet uitgezet. En als ik dan bij Activeer internetbundel op Dag, 1, 20 MB klik, krijg ik de melding Je hebt reeds een databundel actief. Als ik op Maand, 4, 100 MB klik, krijg ik de melding Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is. En als ik op Maand, 7, 250 MB klik, krijg ik de melding dat ik deze wel kan activeren.
Hoe kan het dat mijn internetbundel van 100 MB voor 4 ineens niet meer aan staat?
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie