.

Beantwoord

Mijn internetbundel wordt niet verlengd

  • 4 May 2014
  • 4 reacties
  • 1860 Bekeken

Ik heb een vraagje.

Ik heb Simyo Prepaid en sinds september 2013 (dacht ik) heb ik een internetbundel van 100 MB voor €4,-. Eerst activeerde ik zelf deze internetbundel aan het begin van iedere maand. Maar sinds een paar maanden heb ik ingesteld dat dit automatisch gebeurd. Nu kreeg ik vanmorgen (4-5-2014) een smsjes van Simyo:

'Er is minimaal 5 MB data verbruikt zonder internetbundel. Je betaalt het pay-as-you-go tarief. Activeer een internetbundel om je kosten laag te houden! Simyo'

Als ik inlog op de Simyo site met mijn telefoonnummer, staat er inderdaad geen internetbundel meer geactiveerd. Ik heb zelf mijn internetbundel niet uitgezet. En als ik dan bij ‘Activeer internetbundel’ op ‘Dag, €1, 20 MB’ klik, krijg ik de melding ‘Je hebt reeds een databundel actief’. Als ik op ‘Maand, €4, 100 MB’ klik, krijg ik de melding ‘Je kunt deze bundel niet bestellen omdat je op een tariefplan zit waarbij deze niet van toepassing is’. En als ik op ‘Maand, €7, 250 MB’ klik, krijg ik de melding dat ik deze wel kan activeren.

Hoe kan het dat mijn internetbundel van 100 MB voor €4 ineens niet meer aan staat?
icon

Beste antwoord door Ernst 6 May 2014, 12:06

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Badge
ik denk dat er een storing is.....ik kan zelf al dagen niet de bundel handmatig verlengen, en er zijn er meer. Nu jij met automatisch ook problemen hebt zal er wel iets aan dehand zijn. Zoek maar eens op tariefplan in het forum. Mijn vraag is door de klantenservice al doorgestuurd naar de technische afdeling. 
Badge
Bij mij precies hetzelfde als bij Elinee.
Internetbundel op automatisch verlengen, maar ik kreeg ook een sms met het advies om een internetbundel te activeren (terwijl ik deze op automatisch verlengen had gezet).
Ook op de site ingelogd en kon ook niets activeren.
Bovendien zie ook bij "Mijn gegevens" niet hoeveel internettegoed ik nog heb.
Ik hoop dat niet dagelijks mijn gebruikte internet van mijn beltegoed wordt afgeboekt.

Kan iemand vertellen wat er aan de hand is?
Badge
Gisteren gebeld met klantenservice. Er is een storing waarbij in 1e instantie alleen de automatisch verlenger getroffen waren, maar aangezien ik het niet op auto heb staan en het ook niet lukt zijn het gewoon alle prepaid internetbundels denk ik. Ze zeggen er mee bezig te zijn. Ik kan sinds 1 mei niets verlengen
Reputatie 5
Badge +11
Hoi allen,

Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is er een probleem met het kiezen voor een prepaid internetbundel.
Het leek er aanvankelijk op dat dit enkel gold voor klanten die hun bundel op automatisch verlengen hadden staan, maar er komen ook geluiden van klanten die dit niet hadden.
Of dit hetzelfde probleem is, is nu nog niet duidelijk.

Alle kosten die gemaakt worden door internet wat eigenlijk binnen je bundel zou vallen zal worden vergoed in de vorm van beltegoed zodra het probleem verholpen is.