Skip to main content

.

Vandaag mogen we met trots een fantastische mijlpaal die we dankzij jullie hebben bereikt delen: ons forum telt nu maar liefst 50.000 community-leden! 🥳 

Om dit leuke nieuws te vieren, zullen we op kantoor genieten van een heerlijk gebakje! 🎂 We hopen dat jullie deze blijdschap met ons willen delen en dit speciale moment ook een beetje mee willen vieren!

Een speciaal bedankje gaat uit naar onze forum experts die er vanaf het begin bij waren: @Groentjuh, ​@Scotsman, ​@Ron H en@wimj12. Jullie toewijding, inzet en feedback zijn enorm waardevol geweest en hebben bijgedragen aan het succes van ons forum! ​Als het goed is, hebben jullie inmiddels een leuk pakketje ontvangen om dit nieuws met ons te vieren!

Tot slot zijn we de leden binnen de community niet vergeten die op hun eigen positieve manier een steentje bijdragen en andere klanten helpen met hun behulpzaamheid. Deze leden willen wij vandaag in het zonnetje zetten, want jullie inzet is niet onopgemerkt gebleven. Heel erg bedankt allemaal: ​@JanD , ​@Michel.uit.Arnhem , ​@Kaas Berrie , ​@Katana  en@Hsd! Ook voor jullie is er een leuke Simyo goodiebag onderweg 😊.

Op naar nog meer mooie momenten samen! 

Groetjes,​

@Amy, ​@Ashley, ​@Roeqajja &@Seren 

Best moderatieteam, bedankt voor de goodie-back, wordt zeer gewaardeerd.

1 Artikel kan ik echter niet thuisbrengen waar dat voor dient, graag opheldering, zie onderstaande foto's:

Wat is dit en waar dient het voor ???

Graag gedaan, ​@JanD ! We vinden het leuk om te horen dat je er blij mee bent. Dit is een pashouder! je kunt deze op de achterkant van je telefoon plakken en er een pasje in doen.  Maar je kunt het ook gebruiken als een soort standaard door de hoekjes om te buigen, zodat je je toestel op tafel kunt zetten wanneer je bijvoorbeeld een serie kijkt.😊

Mijn pashouder ligt nu in het dashboardkastje van mijn PHEV (Hybride auto met stekker 😋) met in haar binnenste de laad-pas van mijn privé auto-laadbox, Dan mag toch ook hé?🤗. De laadbox schakelt in zonder de pas er uit te halen. Top, en de pas is zo mooi beschermd. De powerbank is prima in de auto op spanning te brengen en te houden, nog een accu er bij!😁

Reageer