Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei β¬ 5 bij Prepaid en β¬ 10 bij Sim Only!
Vandaag mogen we met trots een fantastische mijlpaal die we dankzij jullie hebben bereikt delen: ons forum telt nu maar liefstΒ 50.000 community-leden! π₯³Β
Om dit leuke nieuws te vieren, zullen we op kantoor genieten van een heerlijkΒ gebakje! We hopen dat jullie deze blijdschap met ons willen delen en dit speciale moment ook een beetje mee willen vieren!
Een speciaal bedankje gaat uit naar onze forum experts die er vanaf het begin bij waren:Β @Groentjuh, β@Scotsman, β@Ron HΒ en β@wimj12.Β Jullie toewijding, inzet en feedback zijn enorm waardevol geweest en hebben bijgedragen aan het succes van ons forum! βAls het goed is, hebben jullie inmiddels een leuk pakketje ontvangen om dit nieuws met ons te vieren!
Tot slot zijn we de leden binnen de community niet vergeten die op hun eigen positieve manier een steentje bijdragen en andere klanten helpen met hun behulpzaamheid. Deze leden willen wij vandaag in het zonnetje zetten,Β want jullie inzet is niet onopgemerkt gebleven. Heel erg bedankt allemaal:Β β@JanDΒ , β@Michel.uit.ArnhemΒ , β@Kaas BerrieΒ , β@KatanaΒ Β en β@Hsd! Ook voor jullie is er een leuke Simyo goodiebag onderweg .
Op naar nog meerΒ mooie momenten samen!Β
Groetjes,β
@Amy, β@Ashley,Β β@RoeqajjaΒ & β@SerenΒ
Bladzijde 1 / 2
π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³π₯³
Bedankt voor deze blijk van waardering! Super leuk om te lezen.Β
Β
En jullie als Simyo team uiteraard ook gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Ik zie met grote spanning de goodiebagΒ tegemoet!Β . Blij om af en toe iets bij te kunnen dragen tot nut van het algemeen.
Wat leuk!Β Dankjewel alvast!
Een speciaal bedankje gaat uit naar onze forum experts die er vanaf het begin bij waren:Β @Groentjuh, ββ...]Β Jullie toewijding, inzet en feedback zijn enorm waardevol geweest en hebben bijgedragen aan het succes van ons forum! βAls het goed is, hebben jullie inmiddels een leuk pakketje ontvangen om dit nieuws met ons te vieren!
Uiteraard gefeliciteerd met deze grote mijlpaal. 50000 leden is natuurlijk een hele boel!
Het pakketje is waarschijnlijk aangekomen en ligt geduldig bij de buren te wachten tot ik weer thuis ben, want daar ben ik op dit moment even niet! Bij voorbaat uiteraard bedankt ervoor!
Natuurlijk is er veel gebeurd in die lange tijd! Destijds toen het forum begon had je net aan databundels! Alles liep nog via 2G en 3G! 4G en 5G moesten nog komen! 4G was eerst nog een extra bundel: Flex-4G!
Dat klinkt overigens best wel lang geleden allemaal! Dat is het overigens ook! Slechts eventjes geleden behaalde we de 30000 leden... De veertigduizendleden kon ik helaas niet terugvinden!
Hoedan ook geniet van het gebak en mogen er nog vele vele leden bijkomen! Met blackfriday doe ik uiteraard mijn best.Β
Best moderatieteamteam, gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal en bedankt voor de waardering die we gaan ontvangen. We zijn reuzebenieuwd en we zetten onze inspanningen voor het forum gewoon voort met veel veel enthousiasme.
Heeeel veel plezier met jullie cadeau!Β π₯³π§‘
Benieuwd wat jullie van de goodies vinden! Laten jullie het weten?Β β@Hsd, β@Katana, β@JanD, β@Kaas Berrie.
Β
Uiteraard gefeliciteerd met deze grote mijlpaal. 50000 leden is natuurlijk een hele boel!
Het pakketje is waarschijnlijk aangekomen en ligt geduldig bij de buren te wachten tot ik weer thuis ben, want daar ben ik op dit moment even niet! Bij voorbaat uiteraard bedankt ervoor!
Natuurlijk is er veel gebeurd in die lange tijd! Destijds toen het forum begon had je net aan databundels! Alles liep nog via 2G en 3G! 4G en 5G moesten nog komen! 4G was eerst nog een extra bundel: Flex-4G!
Dat klinkt overigens best wel lang geleden allemaal! Dat is het overigens ook! Slechts eventjes geleden behaalde we de 30000 leden... De veertigduizendleden kon ik helaas niet terugvinden!
Hoedan ook geniet van het gebak en mogen er nog vele vele leden bijkomen! Met blackfriday doe ik uiteraard mijn best.Β
Dankjewel voor je mooie woorden, β@Groentjuh! Het is echt leuk om te lezen hoe je vanaf het begin betrokken bent geweest. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we toen net begonnen met databundels en dat alles nog via 2G en 3G liep (zo traag! ). Het is echt bijzonder om te zien hoe Simyo in de loop der jaren is gegroeid. Ik zag de topic over de 30.000 leden ook toen ik op zoek was naar andere mijlpalen, echt een bijzonder moment!Β We hopen uiteraard op meer (actieve) leden op het forum (en natuurlijk gebak!) en kijken uit naar de volgende mijlpaal. Fijn dat jij ook je best gaat doen, vergeet je deze klanten niet te verwijzen naar het forum?Β
Benieuwd wat jullie van de goodies vinden! Laten jullie het weten?Β β@Hsd, β@Katana, β@JanD, β@Kaas Berrie.
Β
Ja zeker! Vooralsnog blijft het gissen. Past de bagΒ wel door de schoorsteen?? Een bigbag past hier namelijk niet .
Update: Laat de zending nou net in de Postnl app opduiken, wordt morgen afgeleverd! Dat wordt een rusteloze nacht!
Bij mij ook een melding dat er morgen een pakket(je) per PostNL komt, afzender KPN, Amsterdam ???
Β
Ja zeker! Vooralsnog blijft het gissen. Past de bagΒ wel door de schoorsteen?? Een bigbag past hier namelijk niet .
Update: Laat de zending nou net in de Postnl app opduiken, wordt morgen afgeleverd! Dat wordt een rusteloze nacht!
β@SerenΒ , goedemorgen. De PostNL app meldtΒ bijΒ Wordt bezorgd: Vandaag, tijdstip volgt. Gewicht: 340 gram. Afmetingen 22,0 x 9.5 x 33,0 cm.Β . Spannend!!Β Β Β Β .Β
Β
Β
β@SerenΒ , goedemorgen. De PostNL app meldtΒ bijΒ Wordt bezorgd: Vandaag, tijdstip volgt. Gewicht: 340 gram. Afmetingen 22,0 x 9.5 x 33,0 cm.Β . Spannend!!Β Β Β Β .Β
Natuurlijk weet ik dat Simyo KPN is, ik was aan het plagen, moet kunnen toch bij zo'n mijlpaal.?
En nog een slapeloze nacht! De mannen en vrouwen van PostNL hebben het maar druk met al dat online gedoe. π€ͺΒ
Best moderatieteam, bedankt voor de goodie-back, wordt zeer gewaardeerd.
1 Artikel kan ik echter niet thuisbrengen waar dat voor dient, graag opheldering, zie onderstaande foto's:
Β
En nog een slapeloze nacht! De mannen en vrouwen van PostNL hebben het maar druk met al dat online gedoe. π€ͺΒ
Met Sinterklaas en Blackfriday zo dicht achterelkaar heeft PostNL het zeker druk! Ze hebben het zelfs heel goed uitgelegd wat voor impact dit heeft op de bezorgingen:Β Feestdagen '24 PostNL. Hopelijk staat je pakketje morgen toch voor de deur!Β
Best moderatieteam, bedankt voor de goodie-back, wordt zeer gewaardeerd.
1 Artikel kan ik echter niet thuisbrengen waar dat voor dient, graag opheldering, zie onderstaande foto's:
Β
Graag gedaan, β@JanDΒ ! We vinden het leuk om te horen dat je er blij mee bent. Dit is een pashouder!Β je kunt deze op de achterkant van je telefoon plakken en er een pasje in doen.Β Maar je kunt het ook gebruiken als een soort standaard door de hoekjes om te buigen, zodat je je toestel op tafel kunt zetten wanneer je bijvoorbeeld een serie kijkt.
Ook hier zijn de goodies in goede orde ontvangen. Er waren meteen kapers op de kust die βhet ook goed kunnen gebruikenβ
Dankjewel voor het leuke goodies-pakket en de leuke boodschap op het kaartje!
Ik heb de afgelopen 2 jaar (sinds ik klantΒ bij jullie ben) regelmatig kritische opmerkingen gemaakt over het (toen) ontbreken van een dataplafond en de bijbehorende coulance-afspraken in geval van buitenbundelkosten.Β Ik ben blij te merken dat jullie dit niet hebben meegewogen in de beslissing wie de goodies krijgt. Dit siert jullie enorm!Β
Beste β@KatanaΒ , gelukkig mag je met respect vrij je mening uiten en kritisch zijn, dat houdt de boel scherp.
Simyo naar de mond praten wordt niemand beter van,Β
Als iets goed gaat mag je het zeggen, maar als iets niet klopt moet je het gewoon (kunnen) zeggen.
Β
Β
Β
Ook hier zijn de goodies in goede orde ontvangen. Er waren meteen kapers op de kust die βhet ook goed kunnen gebruikenβ
Fijn dat de goodies in goede orde zijn ontvangen β@Hsd! Hahah, leuk om te horen dat ze belangstelling hebben getrokken . Puur uit nieuwsgierigheid, om welke goodies ging het precies?
Β
Dankjewel voor het leuke goodies-pakket en de leuke boodschap op het kaartje!
Ik heb de afgelopen 2 jaar (sinds ik klantΒ bij jullie ben) regelmatig kritische opmerkingen gemaakt over het (toen) ontbreken van een dataplafond en de bijbehorende coulance-afspraken in geval van buitenbundelkosten.Β Ik ben blij te merken dat jullie dit niet hebben meegewogen in de beslissing wie de goodies krijgt. Dit siert jullie enorm!Β
Heel erg graag gedaan, β@Katana! Zoals β@JanDΒ ook heeft aangegeven, mag je altijd aangeven of iets goed of minder goed gaat. Opbouwende kritiek vinden wij juist heel waardevol! Ongeacht je 'kritische' opmerkingen, heb je altijd een positieve bijdrage geleverd op het forum door andere klanten te informeren en helpen. Dat is ons niet ontgaan . Veel plezier met de goodies!
Β
Β
Β
Dankjewel β@Kaas Berrie, wij wensen jou ook alvast hele prettige feestdagen. Veel plezier met de goodies!Β
β@SerenΒ Het ging voornamelijk om die mooie oranje powerbank.Β
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.