.

KPN - Apple Watch Cellular met Multisim

  • 14 October 2022
  • 3 reacties
  • 1242 Bekeken

Reputatie 7

KPN heeft multisim voor de Apple Watch Cellular aangekondigd: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim.htm

In theorie is het nu wachten op de aankondiging door Simyo…. 🙄😁

Roeqajja 1 jaar geleden

Hoi @RicoK,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me goed voorstellen dat je verwacht dat Simyo de Multisim binnenkort ook gaat ondersteunen vanwege het bericht van KPN.

Ik heb even navraag gedaan, maar er is hier nog niks over bekend. Wij zullen de Multisim op korte termijn dus niet ondersteunen. Ik durf je ook niet te zeggen wanneer wij dit wel zullen ondersteunen, maar zodra het gaat gebeuren dan maken wij dit uiteraard publiekelijk bekend! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

3 reacties

Kan niet wachten! :-) Hopelijk komt de aankondiging van Simyo snel.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RicoK,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me goed voorstellen dat je verwacht dat Simyo de Multisim binnenkort ook gaat ondersteunen vanwege het bericht van KPN.

Ik heb even navraag gedaan, maar er is hier nog niks over bekend. Wij zullen de Multisim op korte termijn dus niet ondersteunen. Ik durf je ook niet te zeggen wanneer wij dit wel zullen ondersteunen, maar zodra het gaat gebeuren dan maken wij dit uiteraard publiekelijk bekend! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +7

Of wellicht gaat Simyo dit helemaal niet aanbieden. Ik kan me zomaar voorstellen dat KPN, met fors duurdere abonnementen, ook wat verschil wil zien tussen KPN en Simyo abonnementen.

De echte liefhebber trekt de beurs dan maar.

Reageer