Skip to main content

.

Zoals zovelen heb ik ook slecht/geen bereik met mijn iPhone. Inmiddels al vele malen gebeld en geappt met jullie maar nog steeds geen oplossing. De medewerkers aan de telefoon zeggen dat ik op de lijst sta voor hulp en beloven iedere keer dat ik volgende keer een mail krijg met instructies om mijn toestel om te ruilen. Maar die volgende week is inmiddels ook alweer ruim een maand geleden. Vorige week kreeg ik te horen dat er geen mail komt maar dat ik gebeld word. Kortom ik word enorm aan het lijntje gehouden en ik ben er echt helemaal klaar mee. Door privé redenen kan ik het me niet permitteren om niet bereikbaar te zijn, maar dit ben ik dus wel 3 maanden. Ik heb afgelopen vrijdag een mail gestuurd met mijn klacht maar daar heb ik ook niks op gehoord. Echt schandalig. Ik heb net weer geprobeerd te bellen maar dat krijg ik een bandje waarop gezegd wordt dat jullie gesloten zijn omdat het half 6 is geweest maar het is nog geen half 4. Ik wil echt nu een oplossing en gebeld worden door een leidinggevende die daar beslissingen in kan nemen.

Net wel iemand aan de telefoon gekregen en ik hoop dat ik snel een reactie op mijn mail krijg 

Hi ​@FloorD,

Bedankt voor je reactie. Het spijt me om te horen dat je slecht bereik hebt met je iPhone 11. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Onze excuses voor het ongemak.

Fijn om te horen dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met één van onze collega's! Ik zal deze topic om deze reden sluiten. Je kunt het beste onze e-mail afwachten, wij zullen je hierin verder informeren. 

Groetjes,
Roeqajja