.

Beantwoord

Is er een storing in Groningen?

  • 26 February 2015
  • 5 reacties
  • 397 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
Heb al de hele dag slecht bereik.

Telefoon al opnieuw opgestart. Ben ook niet op 1 plek, rijd de hele dag al de provincie Groningen rond.

Is er een storing bekend?
icon

Beste antwoord door Ruud 27 February 2015, 14:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Kwaad(klinkt niet zo vriendelijk;)),

Leuk dat je je vraag hier op ons forum stelt. Bij ons zijn er geen problemen bekend in de omgeving Groningen. Ik heb voor de zekerheid je simkaart even opnieuw aangemeld op het netwerk. Zou jij hetzelfde willen doen met je toestel, door deze even helemaal uit te zetten. En dan weer opnieuw te starten?

Mocht dit niet geholpen hebben, kun je dan eens jouw simkaart in een ander toestel proberen? Zo kunnen we zien waar het probleem zit:) Heeft de reset geholpen?
Badge
Nee, klinkt idd niet zo vriendelijk. Heb die naam een keer aangemaakt toen ik verschrikkelijk kwaad was over Simyo. Maar heb nog geen reden gehad om het te veranderen in blij.

Dit was weer zo'n situatie.

Als ik geen bereik heb wil ik daar graag snel antwoord op. Op jullie site is niets te vinden, kan tenminste niet een helder overzicht van de actuele storingen vinden. De klantenservice was al om 17:30 naar huis. En daar zit je dan met je goede gedrag zonder mobiele telefoon. Terwijl klanten mij bellen en geen gehoor krijgen..... word ik niet echt blij van.

Jouw reactie heeft 20 uur geduurd..... tsja.... wat vind je zelf van de responstijd?
Als mede klant van Simyo snap ik best dat je graag snel antwoord wilt op je vraag. Simyo streeft er naar binnen een werkdag te reageren op het forum. Er zijn ook andere manieren om Simyo te bereiken.  

https://www.simyo.nl/klantenservice
 Terwijl klanten mij bellen en geen gehoor krijgen..... word ik niet echt blij van.

Jouw reactie heeft 20 uur geduurd..... tsja.... wat vind je zelf van de responstijd?

Het zal wel heerlijk rustig zijn geweest wanneer je telefoon minder vaak overgaat.
Is maar een grapje, niet boos worden hè ! http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley337.gif

Ik begrijp maar al te best dat je als je een bedrijf hebt sowieso bereikbaar wilt zijn maar het blijft een technisch verhaal.
Vraagje van mij.
Simyo maakt gebruik van het netwerk/ is onderdeel van KPN.
Heb je in de tussentijd al gekeken of er op de site van KPN storingen gemeld werden via een postcodecheck?
Maar in heel Groningen geen bereik lijkt me vreemd, dan zou het de moderator weten.
De reactie van de moderator is voor de hand liggend dat hij er achter wil komen of er iets fout zit bij je telefoon of simkaart.
En de gemelde reset wordt vaker toegepast met een positief resultaat..!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Kwaad,

Zoalks Raytje hier ook al aangeeft, zijn er snellere manieren om antwoord te krijgen. Als jij nog sneller antwoord wil, ik vind overigens 20 uur vrij snel vanuit een bedrijf, kun je je vraag beter via Twitter stellen. Zo krijg jij tussen 09u en 20u binnen twee uur antwoord.:)

Mijn vraag is echter nog, is het opgelost?

Reageer