.

Beantwoord

Staat er een foutje in het laatste nieuws van Simyo?

  • 11 August 2018
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Badge
In het laatste nieuws van Simyo staat een stukje over Apps ofline gebruiken?.....

In dit artikel onder het kopje (Android): wil je zeker weten dat je geen mobiel internet gebruikt? Schuif dan de slider naast Mobiele gegevens" naar rechts. Op mijn mobiel Samsung Galaxy J3, zet ik mobiele data uit als ik de slider naar links zet.


Is dit alleen bij een J3 van toepassing of zit er een foutje in het artikel?
icon

Beste antwoord door Thomas 13 August 2018, 14:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi turnip,

Volgens mij heb je helemaal gelijk!

Een moderator zal kijken of een rectificatie nodig/mogelijk is.

Ook zal de moderator jouw bijdrage verplaatsen naar een deel van het forum waar het beter past.

Bedankt voor je oplettendheid.
Badge
Heel handig die aanwijzingen voor offline gebruik. Maar Volgens mij staat hier 'n foutje:
Wil je zeker zijn dat je geen mobiel internet gebruikt op een Android-toestel? Dan kun je mobiel internet ook helemaal uitzetten.
Open het instellingenmenu.
Druk op ‘Verbindingen’.
Druk op ‘Gegevensverbruik’.
Schuif de slider naast ‘Mobiele gegevens’ naar rechts.
Mobiel internet staat nu uit.
=============
Moet zijn volgens mij: Schuif de slider naar links...….
Hoi joswagemans.

Goedemorgen

Hierover heeft franswon al een reactie gegeven.🙂
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Turnip,

Welkom op het SImyo Forum! 🙂 Om het forum overzichtelijk en netjes te houden heb ik je vraag even verplaatst. Ook heb ik het topic van joswagemans samengevoegd.

Jij en joswagemans hadden hetzelfde gezien op de blog. Inmiddels hebben we de tekst in het artikel even aangepast. Nu staat er - zoals het hoort - schuifje naar links om mobiele data uit te zetten. 🙂

Bedankt voor het melden en meedenken iedereen!! 😃 Zo maken we ook de blog steeds beter!

Groetjes,
Thomas

Reageer