Skip to main content

Advents'Call'ender: kerstsokken forum winactie! 🎄🎅

• December 19, 2025
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken
Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7

Vandaag, op 19 december en de vierde dag van onze Advents'Call'ender, hebben we een knusse verrassing voor jullie op het forum: prachtige Simyo kerstsokken om je voeten heerlijk warm te houden tijdens de feestdagen! We mogen maar liefst 15 paar sokken weggeven. Doe jij ook mee? 🌟

Hoe doe je mee?
Het is heel simpel, we zijn namelijk benieuwd: Wat zou jij willen zien in jouw sok met kerst? 🎅

Laat je creativiteit los en deel jouw leukste en origineelste ideeën hieronder. De leukste comments winnen een paar van deze gezellige kerstsokken! 🧦

Volg ons op onze sociale mediakanalen om geen enkele verrassing te missen, daar gaan we namelijk door met de Advents'’Call'’ender:

Belangrijk om te weten

• Deze winactie loopt op het forum.  
  • De winactie loopt tot 31 december 12:00 uur.
  • De winnaars worden bekendgemaakt op 5 januari om 16:00 uur op het forum.

Veel succes iedereen en een hele fijne decembermaand gewenst! 🧡

5 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • December 19, 2025

Helaas, ik ben niet aanwezig op genoemde zaken.

JanD
  • Forum Expert
  • December 19, 2025

Helaas, ik ben niet aanwezig op genoemde zaken.

Ik ook niet, zoals eerder gemeld.

Voor mij is het geen helaas, maar een bewuste keuze ​@wimj12 

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • December 19, 2025

Maar volgens mij mag je hier reageren… Op de andere kanalen is deze zelfde actie ook, maar deze is specifiek OOK via het forum te doen!

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • December 22, 2025

Hi ​@Groentjuh, ​@wimj12 en ​@JanD,

Wellicht was dit niet helemaal duidelijk in mijn tekst, maar zoals ​@Groentjuh aangeeft gaat het inderdaad om een winactie op het forum! Je kunt dus in dit topic een reactie achterlaten met wat je graag in je sok zou willen zien. Een socialmedia account is niet nodig, je forumaccount is voldoende. :)

Ik heb de tekst van mijn topic inmiddels ook iets aangepast om dit te verduidelijken. Veel succes allemaal!

Groet,
Seren

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • December 22, 2025

In mijn paar sokken zou ik graag een tweede paar sokken zien. Dan hebben mijn vrouw en ik beide een paar.