Leg me eens uit wat ik hier nu mee moet doen;
Ik heb vorige week tijdelijk mijn prepaid om laten zetten naar SimOnly zodat ik kon internetten in Frankrijk. Ging goed, deed het lekker, maar na terugkomst wilde ik weer terug naar prepaid. Dus;
- Ik vraag een prepaid aan bij Simyo, met nummerbehoud (dat moet zo, blijkbaar).
- Simyo zegt dat is goed, over 3 dagen weet je meer, hier is een tijdelijke inlog code (...).
- Dikke Simyo envelop met nieuw simkaartje ploft op de mat. Mooi.
- Na dit feit een email; Simyo kan je nummer niet behouden want Simyo wil eerst de reden weten.
- "Op MijnSimyo kun je het een en ander regelen".
- Op MijnSimyo kan je het niet regelen (athans, ik zie het niet..).
Ik wil graag mijn huidige maand abonnement af laten lopen, en daarna weer door op prepaid.
Groetjes,
-Sven
Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactie