.

Beantwoord

Oude 06 nummer behouden

  • 8 October 2012
  • 5 reacties
  • 589 Bekeken

Ik heb het verzoek gedaan mijn oude nummer te behouden. Ontving ook een email van Porteringen dat ze deze aanvraag ontvangen hebben maar 2 uur daarna ontvang ik een mail van Simyo met een Simyo tel.nummer. Een nieuw nummer dus! Gaat dit nog veranderen? Ik snap het even niet meer?
icon

Beste antwoord door Alex 10 October 2012, 14:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum sloogs,

Als je een nieuw abonnement afsluit, ontvang je altijd een tijdelijk telefoonnummer. Ook als je gebruik maakt van nummerbehoud. Dit tijdelijke Simyo nummer kun je gebruiken voordat je te behouden telefoonnummer is over gezet, maar dan hanteren we wel de buiten de bundel tarieven. Je ontvangt vanzelf emails met informatie over je nummerbehoud aanvraag.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum sloogs,

Als je een nieuw abonnement afsluit, ontvang je altijd een tijdelijk telefoonnummer. Ook als je gebruik maakt van nummerbehoud. Dit tijdelijke Simyo nummer kun je gebruiken voordat je te behouden telefoonnummer is over gezet, maar dan hanteren we wel de buiten de bundel tarieven. Je ontvangt vanzelf emails met informatie over je nummerbehoud aanvraag.

Groetjes,

Alex
Dankje Alex, dat is een geruststelling. Mvg,Sloogs
Badge +2
Beste sloogs,

Graag gedaan. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Badge
Heb ik ook idd last van, bij aanmelding aangegeven bij Simyo dat ik mijn eigen nummer wilde behouden en nu al weken zijn we verder ik hoor en zie helemaal niks, mijn huidige provider is al afgesloten en die kan niks voor me doen, voor nieuwe klanten is deze overstap erg ingewikkeld en erg lastig, als ik het van te voren had geweten dat deze troubles zouden komen was ik nooit overgestapt
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Mareintje,

Je hebt je vraag ook in dit topic gesteld, daar heb ik er een reactie op gegeven.

Reageer