.

Beantwoord

Wanneer heb ik mijn eigen nummer weer?

  • 7 October 2014
  • 1 reactie
  • 318 Bekeken

Badge
Heb nu al een paar weken Simyo met een tijdelijk nummer van hun, wanneer kan ik mijn eigen nummer weer gebruiken, heb tenslotte nummer behoud aangegeven, wie kan mij verder hier mee helpen
icon

Beste antwoord door Ernst 9 October 2014, 09:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Mareintje, welkom op het forum van Simyo :)

Ik heb jouw vraag verplaatst naar het subforum Nummerbehoud. Zo kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag hun antwoord makkelijker vinden.

In jouw gegevens zie ik twee aansluitingen. Beide aansluitingen zijn op dezelfde dag besteld, maar bij die waarmee je op het forum ingelogd bent heb je geen nummerbehoud aangevraagd.
En bij de andere, die je ook nog niet geactiveerd hebt, heb je enkel aangegeven tijdens plaatsen van de bestelling dat je wél nummerbehoud wilt, maar het simkaartnummer niet bij de hand had. En dus is er daar ook geen nummerbehoud aangevraagd. Wanneer je met dát nog tijdelijke telefoonnummer inlogt op Mijn Simyo komt er ook direct een pop-up in beeld die vraag of je niet als nog je nummerbehoud gegevens in wilt vullen.

Als ik jou was zou ik mijn oude provider nog vragen of zij je oude nummer nog hebben voor je en als de wiedeweerga nummerbehoud aanvragen.

Kun je laten weten of het je als nog gelukt is?

Reageer