.

Beantwoord

Mijn nummer is overgezet, maar ik kan nog niet bellen

  • 4 June 2014
  • 4 reacties
  • 837 Bekeken

Beste mensen,

Vandaag is mijn prepaid overgezet naar abonnement. Ik kan niet bellen en ben ook niet bereiekbaar. Geen mobiel netwerk ? Wat kan ik doen?

gr. MP
icon

Beste antwoord door Scotsman 4 June 2014, 13:21

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Telefoon helemaal uitzetten en weer opstarten helpt soms. Eventueel later vandaag nog eens proberen want misschien duurt het overzetten een paar uur.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mariettepastoor, welkom bij Simyo en welkom op het forum!

Ik denk dat de tip van Scotsman heeft geholpen, want ik zie al dataverbruik bij jouw aansluiting. Dank je, Scotsman!
Voor de volledigheid, je bent met je prepaid van een andere provider overgestapt naar Simyo.
Dit noem ik heel bewust, want je hebt dit gedaan met de Vriendendeal 😃
Ik heb het zelfde probleem: mijn nummer is overgezet, ik kreeg eerst de melding 'ongeldige simkaart' en nu heb ik de melding 'geen service'. Ik heb hem al 2x aan en uit gezet, mar dat helpt niet. 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi rosavdhoogen,

Wat vervelend dat je nog steeds geen netwerkconnectie hebt :S Ik zie dat je nummerbehoud helemaal goed is gegaan. Voor de zekerheid geef ik je simkaart een reset. Hiermee krijgt hij een nieuwe netwerktoegang. Hiervoor moet je even voor 15 minuten je telefoon uitzetten.

Wat het ook nog zou kunnen zijn is dat er een simlock op je telefoon zit. De melding "Ongeldige simkaart" verklapt dat een beetje... Kun je me waar je de telefoon hebt gekocht?

Reageer