.

Beantwoord

Mijn bestelling is geannuleerd, kan dit worden hersteld?

  • 21 December 2015
  • 14 reacties
  • 365 Bekeken

Badge
Telefonish gesproken met een medewerker en om dat hij mij verkeerd begrepen hebt.
En op zijn advies het tijdelijke telefoon nummer geannuleerd maar ook gelijk de sim only abbo die ik afgesloten had bij gsm wijzer.nl
Met een nieuwe telefoon van sim only abbo voor 1 jaar.
Omdat ik mijn huidige nummer niet wou kwijtraken, heb ik nummer behoud aangevraagd..
Na het gesprek met de werker op zijn advies het tijdelijke nummer geannuleerd, en hij vroeg ook contact op te nemen
Met gsmwijzer.nl.
Na het gesprek nam hij contact met simyo en zei dat die medewerker mij verkeerd begrepen had..
Nu heb ik de email gekregen van alles is geannuleerd dat was niet de bedoeling.
Van gsmwijzer.nl heb ik te horen gekregen dat wanneer de telefoon morgen 22-12-2015
Binnen krijg de oude simkaart kan gebruiken to 28 december en dan pas de nieuwe kaart in kan zetten.
Is dat nu steeds mogelijk?
.....
icon

Beste antwoord door Angelica 22 December 2015, 12:12

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Ed Brouns,

Ik kan begrijpen dat er verwarring is ontstaan met betrekking tot je bestelling. Ik ben voor je aan het uitzoeken hoe het zit. Zodra ik meer weet kom ik er meteen op terug!

Groetjes,
Angelica
Badge
Dat is super heb ondertussen de sim kaart gekregen , die ik moet door knippen volgens de annuleer email, maar die hou ik even apart.
Telefoon bij het abbonement word vandaag bezorgd
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Ed Brouns,

In mijn enthousiasme ben ik je helemaal vergeten te verwelkomen op het forum. Dus bij deze als nog: Welkom :$

Altijd leuk, een nieuwe telefoon 🙂

Onze excuses voor de verwarring die is ontstaan. Met hoge uitzondering is het gelukt de annulering ongedaan te maken. De simkaart die je gelukkig niet hebt doorgeknipt kan je nu activeren via Mijn Simyo. Nadat je dit hebt gedaan kan je meteen het aanvraagformulier voor nummerbehoud invullen. De oude aanvraag was al verwijderd.

Zodra je dit hebt gedaan ontvang je een e-mail met de datum waarop je nummer wordt overgezet.

Als je nog vragen hebt of er is iets onduidelijk, laat je het ons dan weten?

Fijne feestdagen :$

Groetjes,
Angelica
Badge
Dat is super!
Dank je voor het welkom
Telefoon is binnen, dus waneer kan ik de simkaart erin zetten?
Telefoon is voor het eerste gebruik nog aan het laden.
En de simkaart die nu gebruikt is nog de oude, is het de bedoeling om ze op 28 december te verwisselen?
Of kan het gelijk?
Badge
Kan geen simkaart activeren
Dus er is weer een nieuwe simkaart besteld
Geen optie om te activeren
Nummer behoud werkt niet 2 keer geprobeerd maar 2x niet verstuurd bericht
Badge
Als nasleep van mijn annuleren van de sim only abbo wat nu is verholpen
Werd er gevraagd om de vervangende simkaart te activeren.
Op mijn simyo en op de tab van simkaart is er geen activatie mogelijkheid alleen maar
Simkaart bij bestellen heb ik gedaan omdat ik dacht er nog meer opties er na zou
Komen maar, helaas
Nu is er een xtra simkaart besteld terwijl het niet nodig is .
Ook met nummerbehoud werkt het niet , alles ingevuld maar omdat
Het simyo zelf betreft , word het veld wat ik ingevuld hebt niet opgestuurd/verwerkt
Dus nog geen nummerbehoud.......
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ed Brouns,

Zoals je ziet heb ik jouw nieuwe topic even samengevoegd met dit topic. Zo hebben we alle informatie overzichtelijk in 1 topic :)

Het is een hele hoop uitzoekwerk. Ik heb de afdeling Nummerbehoud een verzoek verstuurd om dit ook opnieuw in gang te zetten. Het lijkt er nu op dat dit nog niet gedaan is. Jouw nieuwe Sim Only abonnement staat op dit moment 'in aansluiting'. Hierdoor heb je de simkaart niet kunnen activeren. De nieuwe simkaart die onderweg is, kun je bewaren voor een moment dat je hem wel nodig hebt. Als alles geregeld is, zullen we even kijken wat we kunnen doen aan de kosten.

Ik verwacht na de kerst een antwoord wat betreft de aanvraag voor nummerbehoud. Tot die tijd kun je gewoon jouw Prepaid simkaart blijven gebruiken. Ik ga je op de hoogte houden.

Voor nu wil ik je hele fijne feestdagen wensen!

Groetjes,
Angela
Badge
Okee tof!!
Ik heb nu even geprobeerd om te activeren maar nr is verkeerd volgens het systeem,
Dus wat uw net zei.
Gelukkig dat de activatie optie er nu wel is.
Nummerbehoud nog steeds niet verstuurd bericht.
Okee ik wacht wel , ook nog allemaal fijne dagen
En bedankt voor dat jullie nog tijd er voor dit kunnen vinden.
Reputatie 7
Badge +10
Geen probleem Ed Brouns! We gaan ons best voor je doen. Ik heb op dit moment nog geen reactie gehad vanwege de Kerstdagen. Ik hoop maandag wat meer te weten voor je. Ik houd je op de hoogte.

Fijne dagen!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ed Brouns,

Ik hoop dat je fijne feestdagen gehad hebt!

De afdeling Nummerbehoud heeft het voor je nagekeken en begrijpt niet waarom jij geen aanvraag kunt doen voor nummerbehoud. Om deze reden laten we nu onze IT mannen ernaar kijken. Zodra ik daar wat van heb gehoord, laat ik het aan je weten.

Groetjes,
Angela
Badge
De simkaart die ik moest doorknippen bestaat niet meer in het syteem.
Nu heb ik de simkaart die ik per ongeluk bij besteld hebt met een andere simkaart nr
Geactiveerd en hij werkt nog steeds met het zelfde telefoon nummer
Alleen weet ik niet of de abbo nu actief is want mijn beltegoed is nog steeds actief in de app en mijnsimyo
Dus dat verklaart dat ik de nummerbehoud niet kon aanvragen... Fijne jaar wisseling allemaal...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ed Brouns,

Ik heb je een privébericht gestuurd omdat ik wat extra informatie nodig heb. Wil je hierop reageren? Bedankt!

Groetjes,
Angela
Badge
Tijdje geleden gereageerd ...
Bericht gestuurd.... Was het genoeg?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Ed Brouns,

Inmiddels is Angela met een welverdiende vakantie. Ik kan haar privéberichten niet checken. Kun je mij de gevraagde gegevens in een privébericht sturen?

Groetjes,
Estelle

Reageer