.

Beantwoord

Kan ik mijn nummer meenemen van abonnement naar Prepaid?

  • 20 January 2016
  • 9 reacties
  • 209 Bekeken

Ik heb gisteren mijn sim-only abonnement opgezegd. Dit nummer gebruikte ik alleen nog maar voor de what's app en heel af ent oe een telefoontje. Omdat ik jammer genoeg mijn belbundel niet op 0 minuten kan zetten, heb ik besloten sim only op te zeggen Achteraf toch een beetje spijt dat ik mijn nummer niet heb behouden. Is het nog mogelijk om het nummer wat ik had toch te behouden? Dus kort gezegd, abonnementsvorm wel opzeggen, maar nummer toch behouden
icon

Beste antwoord door simnlru 20 January 2016, 10:00

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi jiddo,

Je zou je nummer over kunnen zetten naar een prepaid simyo kaartje als je dat bedoelt?
Of bedoel je helemaal geen abonnement maar wel het nummer in je bezit laten blijven?

Mvg,
Simnlru
Dat is eigenlijk wel een heel goed idee. Alleen gisteren heb ik aangegeven tijdens het opzeggen dat ik mijn nummer niet wil behouden. Ik vraag me af als ik dus een prepaid simyo kaartje zou aanvragen, of dat alsnog met hetzelfde nummer kan?
Reputatie 1
Badge +5
Ik denk dat je even contact moet leggen met simyo of iemand van simyo die op het forum zit, ik denk dat het wel te regelen valt zo kort na het opzeggen, en dan zou je alsnog je nummer kunnen overzetten naar prepaid.

Hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen. :)

Mvg,

Simnlru
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jiddo,

Welkom op het forum 😃! Het is inderdaad mogelijk om je nummer van je abonnement om te zetten naar een Prepaid kaartje. Je kan gewoon een Prepaid bestelling doen op onze website met nummerbehoud. Het maakt niet uit dat je abonnement al is opgezegd want hij loopt nu nog gewoon. Ik zou het wel snel doen omdat het over een paar weken niet meer kan :S. Laat je even weten of het gelukt is?

Raytje, bedankt voor het antwoord.

Groetjes, Caspar
Reputatie 1
Badge +5
Hoi Jiddo,

Welkom op het forum 😃! Het is inderdaad mogelijk om je nummer van je abonnement om te zetten naar een Prepaid kaartje. Je kan gewoon een Prepaid bestelling doen op onze website met nummerbehoud. Het maakt niet uit dat je abonnement al is opgezegd want hij loopt nu nog gewoon. Ik zou het wel snel doen omdat het over een paar weken niet meer kan :S. Laat je even weten of het gelukt is?

Raytje, bedankt voor het antwoord.

Groetjes, Caspar


Hoi casper,

Ben ik al zo een goeie hulp hier dat je me al vergist met raytje? Haha ;)

Ik denk dat je toe bent aan weekend ;p

Groetjess,

Van simnlru
Reputatie 5
Badge +9
Hoi simnlru,

Haha, wauw je hebt gelijk 😛!

Ik moet Raytje zo vaak bedanken dat ik het nu blijkbaar te vaak doe :?. Bij deze simnlru, bedankt voor je antwoord.

Ik ben inderdaad toe aan het weekend, nog ruim een uurtje en dan is het zover!

Groetjes, Caspar
Hi Caspar,

Zoals je zei heb ik via jullie site een prepaid kaartje aangevraagd met nummerbehoud. Ik krijg nu het vlg mailtje van Simyo:

Beste Jiddo Alberts,

Hierbij ontvang je je persoonlijke pin- en PUK code. De pincode heb je nodig om de simkaart te kunnen gebruiken. De PUK-code heb je nodig als je per vergissing drie keer de verkeerde pincode intoetst. Beide codes vind je ook op Mijn Simyo.


Je Simyo telefoonnummer is: 0623......

Je pincode is: ----
Je PUK-code is: -----------


Wij wensen je veel belplezier!

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team

=====
Ik heb de sommige gegevens even geanonimiseerd. Maar het telefoonnummer wat ik de mail genoemd staat is niet mijn telefoonnummer wat ik heb doorgegeven voor nummerbehoud. Gaat dit nu over het tijdelijke nummer, of gaat er iets mis?

gr Jiddo:?
Reputatie 1
Badge +5
Hoi jiddo,

Volgends mij is dit je tijdelijke nummer om in te loggen.
Pas als je nummer is overgezet heb je je eigen nummer.

Dus als het goed is moet je hierna nog een mailtje ontvangen. :)

Hoop dat het een beetje duidelijk is. :)

Mvg,

Simnlru
Reputatie 2
Badge +5
Hoi jiddo,

Zoals simnlru zegt, is dat inderdaad je tijdelijk nummer. Deze wordt vervangen door je te behouden nummer, zodra die is overgezet.

Heb je verder nog vragen?

Groetjes,
Estelle

Bedankt, simnlru!

Reageer