.

Beantwoord

Ik wil van mijn nummerbehoud afzien en mijn bundels activeren, hoe doe ik dit?

  • 19 December 2020
  • 2 reacties
  • 283 Bekeken

Omdat nummerbehoud door vorige provider 2x afgewezen werd,heb ik beslist om toch het nieuwe nummer te gebruiken.Herhaaldelijk heb ik gemaild om de bundels te activeren. Tot nu toe geen enkele reactie, dus betaal ik al 2 maand abonnementskosten voor een telefoon die niet bruikbaar is. Wat moet ik doen om de bundel alsnog geactiveerd te krijgen?

icon

Beste antwoord door Tessanne 20 December 2020, 21:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi @sppbonte 

Ik zou voor nu even afwachten (of WhatsApp gebruiken) tot een moderator zich meld en die gaat je helpen. 

Waar heb je precies naar toe gemaild? Misschien dat daar de reden dat je geen antwoord heb gekregen?

Simyo is trouwens op meerdere manieren te bereiken. Op 1200 (gratis) vanaf je Simyo aansluiting. Gratis naar 0800-8007 vanaf elk ander toestel / nummer, via Facebook,  Via Whatsapp ( klik hier)  en dat is ook in het weekend mogelijk van 10:00 tot 17:00 uur. 

Bron: https://www.simyo.nl/klantenservice/overzicht

 

Succes :thumbsup_tone2:

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi sppbonte,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je je op het forum hebt gemeld. Het is heel begrijpelijk dat je wilt dat de bundels zo snel mogelijk worden geactiveerd!  Dat heb ik direct voor je in orde gemaakt. Vanaf nu gebruik je dus je ‘tijdelijke’ nummer in plaats van het nummer waar je nummerbehoud voor hebt aangevraagd. De bundels zijn inmiddels ook actief en dat betekend dat je ook vanaf nu pas gaat betalen voor je bundels. De kosten die je eerder hebt moeten betalen zijn de aansluitkosten. 

Wil je later alsnog proberen om nummerbehoud aan te vragen, dan kan dat altijd achteraf via Mijn Simyo. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

 

Toch vind ik het vreemd dat je nog geen reactie op de mail hebt ontvangen, naar welk e-mail adres heb je gemaild? Je zou namelijk uiterlijk na 3 werkdagen een reactie moeten ontvangen.
 

Bedankt Ray! 

 

Groetjes,

Tessanne 

 

 

 

Reageer