.

Beantwoord

Met welk nummer moet ik na het overzetten van mijn telefoonnummer inloggen op Mijn Simyo?

  • 21 March 2017
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Hoi, nieuwe prepaid klant hier.

Vandaag wordt, als het goed is, mijn oude nummer hersteld. Mijn huidige inlognaam op Mijn Simyo bestaat nu dus nog uit het tijdelijke nummer wat Simyo mij gegeven heeft. Wordt dit straks vervangen door mijn oude telefoonnummer?
icon

Beste antwoord door Samantha 22 March 2017, 11:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Threadstarter hier met een nieuwe nick.

Het antwoord op mijn vraag was ja, mijn inlognaam is m'n telefoonnummer wat ik wilde behouden. Nu heb ik alleen een ander probleem: mijn E-mail adres wat ik voor Simyo gebruik is geregistreerd aan het account met het tijdelijke nummer als inlognaam .. waar ik dus nu geen toegang meer tot heb. Vandaar dat mijn naam anders is dan in mijn vorige post.

Kan een vriendelijke mod hier mij mee helpen?
Badge +7
Hoi Riddle/Riddleton,

Welkom bij Simyo en op ons forum :)

Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Je bent er inmiddels zelf al achter gekomen dat nadat je nummer is overgezet, je kunt inloggen met je eigen nummer. Je tijdelijke nummer is komen te vervallen.

Dit veroorzaakt inderdaad wat problemen met inloggen op het forum. Je hebt twee opties: we kunnen het telefoonnummer wijzigen op je Riddle-account, zodat je met dat e-mailadres weer in kunt loggen. We kunnen ook het e-mailadres wijzigen bij je Riddleton account, zodat je hier ook dat e-mailadres kunt gebruiken.

Laat je weten waar je voorkeur naar uit gaat?

Groetjes,
Samantha

Reageer