.

Beantwoord

Kan ik de Mijn Simyo App voor meerdere nummers gebruiken?

  • 6 December 2016
  • 5 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb voor mijn zoon een prepaid simkaart. Als ik nu voor mijn dochter ook een prepaid simkaart wil aanschaffen, met haar eigen telefoonnummer. Kan ik allebei de telefoonnummers/ simkaarten dan in dezelfde app beheren?
icon

Beste antwoord door Ray 6 December 2016, 13:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ja dat kan. Max 5 nummers. Op het inlogscherm op het plusje klikken om een nummer toe te voegen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Blokje75,

Welkom op het Simyo forum!

Wat leuk dat je dochter ook een Prepaid aansluiting krijgt 😃 Zoals je ziet, heb ik de reactie van Raytje als antwoord gemarkeerd. Dit is helemaal juist.

Je kunt in het inlogscherm van de App eenvoudig een tweede account toevoegen door op het plusje te klikken.

Laat je ons weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je antwoord!
Dank voor jullie reacties allereerst.

Ah, je moet dus eerst uitgelogd zijn. Maar je kunt dus niet een totaaloverzicht van allebei de nummers tegelijk zien?
Dat is wel jammer want dan kan je de app niet ingelogd laten staan.

groet Lisette
1. Klopt, eerst uitloggen..
2. Nee, dat komt omdat elk nummer een apart account betreft. De app is dus in dezen al luxer dan eerdere versies.

Voordeel is wel de gebruikers staan op een rijtje, je kunt ze dan al ben je uitgelogd direct selecteren. Dat werkt bij Mijn Simyo anders !

1. Ah, je moet dus eerst uitgelogd zijn.
2. Maar je kunt dus niet een totaaloverzicht van allebei de nummers tegelijk zien?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Blokje75,

Wat Friesian zegt klopt als een bus. Eerst even uitloggen voordat je het andere account kan inzien. Heb je hier nog vragen over?

@Friesian bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer