.

Beantwoord

Weer werkt abbonoment aanpassen niet op het laatste moment

  • 29 July 2014
  • 3 reacties
  • 357 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 23 reacties
Ik kon weer mijn abbonoment niet verlagen. Ik heb hier vorige ook al een topic over gestart omdat jullie website niet goed werkt wanneer ik op het laatst emoment mijn abbonoment wil verlagen. Ik wou het naar het minimale verlagen omdat ik in augustus op vakantie ga. Ik zou het fijn vinden als jullie dat alsnog kunnen regelen want ik krijg met verschillende webbrowsers alleen maar foutmeldingen wanneer ik op abbonoment aanpassen klik.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 29 July 2014, 09:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
P.S. Ik kon zelfs dit bericht niet plaatsen met internet explorer dus moest daarvoor google chrome gebruiken
Reputatie 7
Badge +9
Op deze pagina staat:
Een bundelwijziging die vóór de 26e dag van de maand wordt aangevraagd, zal direct de maand daarop ingaan. Een bundelwijziging die op of ná de 26e dag van de maand wordt aangevraagd, zal een maand later ingaan.


Bij Simyo kun je je bundel na de 25ste niet meer wijzigen voor de volgende maand. Bij de vorige maand deed jij de wijziging vóór de 26e dag van de maand. Het is goed mogelijk dat een moderator het nu niet in orde kan maken.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ryry,

Het is exact zoals Groentjuh aangeeft.
Op de overzichtspagina van Mijn Simyo, daar waar je je bundel kunt wijzigen, staat ook zo'n blauw tekstje: Wanneer gaat een aanpassing in? i
Als je daar met je muis overheen gaat zie je ook wat Groentjuh citeert.

Als moderator kunnen we overigens geen bundels aanpassen. Bij het wijzigen van bundels verander je je contract en dat is iets dat wij niet doen voor klanten. Dat kunnen klanten daarom alleen zelf.

Reageer