Skip to main content
antwoord

Waarom wordt mijn verbruik niet goed weergegeven?

  • August 3, 2017
  • 8 reacties
  • 192 Bekeken

Zie screenshot. Er staat 474MB tegoed over van de 1000....terwijl er slechts 234MB verbruikt is volgens het verbruik. Lekker simpel omdat het begin van de maand is. Maar er klopt dus iets niet....en ik denk dat het verbruik van 2 aug niet goed is weergegeven. Als ik de individuele MB's bij elkaar optel van die dag is dat meer dan 234MB. Mijn simyo geeft dus een fout in het verbruik weer op 2 augustus is mijn conclusie. Kan dat hersteld worden?

Beste antwoord door Jihane

Hi allemaal,

Ik kan me voorstellen dat het onhandig is dat je weergave niet klopt. Mijn excuses daarvoor! Zoals Ray aangaf, zijn we hier van op de hoogte. We werken er hard aan! Onze app-developers zijn eraan aan het sleutel.

Nogmaals sorry!

Groetjes,
Jihane
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

8 reacties

  • August 3, 2017
Ik heb het ook..
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/raad-spelletje-wie-ziet-wat-er-niet-klopt-39576

En de staafdiagrammen van gisteren en vandaag zijn er nog steeds niet. Bij mijn weten ben je nu de 2e die het meld. Simyo is op de hoogte.

  • Beginner
  • August 5, 2017
Goedendag het is nu 5 augustus en ik zie dat ik 1742 over heb van 2000 mb
alleen in de grafiek zie ik alleen
van 1tot2 augustus en de overige dagen niets 1 augustus 3 en 2 augustus 6 mb
3 4 en 5 augustus ongeveer 250 mb
Terwijl ik niets anders heb gedaan
ik zou het graag willen monitoren alleen zo gaat dat niet
wat is daar de oorzaak van?

  • August 5, 2017
Er is een probleem met de weergave. Wordt aan gewerkt. Zie mijn laatste zin in het bericht boven jouwe.

Jihane
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud community manager
  • antwoord
  • August 7, 2017
Hi allemaal,

Ik kan me voorstellen dat het onhandig is dat je weergave niet klopt. Mijn excuses daarvoor! Zoals Ray aangaf, zijn we hier van op de hoogte. We werken er hard aan! Onze app-developers zijn eraan aan het sleutel.

Nogmaals sorry!

Groetjes,
Jihane

  • Beginner
  • January 13, 2023

Ik zie op mijn Simyo-app niet waaraan mijn verbruik is opgegaan. Sterker: er staat steeds : internetverbruik 0,00 terwijl de bundel wel voor ¾ op is? Waaraan dan? 

 


Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • January 13, 2023

Verbaasd, je hebt een iPhone dus dat ga je niet echt zien; iOS heeft geen optie om de datatellers automatisch op 0 te zetten. Maar in dit blog wordt uitgelegd hoe je inzicht in je dataverbruik kan krijgen.


  • Beginner
  • January 14, 2023

Werkt de app niet goed op de IPhone en kan ik daarom mijn dagelijks verbruik niet zien? 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • January 16, 2023

Hoi @Verbaasd,

Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad lastig te achterhalen waar het internet aan is verbruikt! Wegens privacy wetgeving kunnen wij helaas niet inzien waar dit internetverbruik naartoe gaat. Wel kan je via de instellingen van jouw toestel zelf terugvinden welke apps er veel internet verbruiken. Je kan er eventueel voor kiezen om de mobiele data voor deze apps uit te schakelen zodat je alleen gebruik kan maken van de apps als je toestel is verbonden met Wifi. Ik zie dat onze Forum Expert  al een handige pagina met je heeft gedeeld waar je handige tips uit kan halen 😊. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

@Groentjuh Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Amy