.

Beantwoord

Waarom wordt mijn verbruik niet goed weergegeven?

  • 3 August 2017
  • 8 reacties
  • 162 Bekeken

Zie screenshot. Er staat 474MB tegoed over van de 1000....terwijl er slechts 234MB verbruikt is volgens het verbruik. Lekker simpel omdat het begin van de maand is. Maar er klopt dus iets niet....en ik denk dat het verbruik van 2 aug niet goed is weergegeven. Als ik de individuele MB's bij elkaar optel van die dag is dat meer dan 234MB. Mijn simyo geeft dus een fout in het verbruik weer op 2 augustus is mijn conclusie. Kan dat hersteld worden?
icon

Beste antwoord door Jihane 7 August 2017, 19:07

Bekijk originele reactie

8 reacties

Ik heb het ook..
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/raad-spelletje-wie-ziet-wat-er-niet-klopt-39576

En de staafdiagrammen van gisteren en vandaag zijn er nog steeds niet. Bij mijn weten ben je nu de 2e die het meld. Simyo is op de hoogte.
Goedendag het is nu 5 augustus en ik zie dat ik 1742 over heb van 2000 mb
alleen in de grafiek zie ik alleen
van 1tot2 augustus en de overige dagen niets 1 augustus 3 en 2 augustus 6 mb
3 4 en 5 augustus ongeveer 250 mb
Terwijl ik niets anders heb gedaan
ik zou het graag willen monitoren alleen zo gaat dat niet
wat is daar de oorzaak van?
Er is een probleem met de weergave. Wordt aan gewerkt. Zie mijn laatste zin in het bericht boven jouwe.
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Ik kan me voorstellen dat het onhandig is dat je weergave niet klopt. Mijn excuses daarvoor! Zoals Ray aangaf, zijn we hier van op de hoogte. We werken er hard aan! Onze app-developers zijn eraan aan het sleutel.

Nogmaals sorry!

Groetjes,
Jihane

Ik zie op mijn Simyo-app niet waaraan mijn verbruik is opgegaan. Sterker: er staat steeds : internetverbruik 0,00 terwijl de bundel wel voor ¾ op is? Waaraan dan? 

 

Reputatie 7
Badge +9

Verbaasd, je hebt een iPhone dus dat ga je niet echt zien; iOS heeft geen optie om de datatellers automatisch op 0 te zetten. Maar in dit blog wordt uitgelegd hoe je inzicht in je dataverbruik kan krijgen.

Werkt de app niet goed op de IPhone en kan ik daarom mijn dagelijks verbruik niet zien? 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Verbaasd,

Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad lastig te achterhalen waar het internet aan is verbruikt! Wegens privacy wetgeving kunnen wij helaas niet inzien waar dit internetverbruik naartoe gaat. Wel kan je via de instellingen van jouw toestel zelf terugvinden welke apps er veel internet verbruiken. Je kan er eventueel voor kiezen om de mobiele data voor deze apps uit te schakelen zodat je alleen gebruik kan maken van de apps als je toestel is verbonden met Wifi. Ik zie dat onze Forum Expert  al een handige pagina met je heeft gedeeld waar je handige tips uit kan halen 😊. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

@Groentjuh Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Amy

Reageer