Skip to main content
antwoord

Waarom werkt het wijzigen van mijn wachtwoord niet op de Mijn Simyo app?

• April 28, 2025
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem als iemand een jaar geleden al eens postte:

https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-app-63/waarom-werkt-de-mijn-simyo-app-niet-47185

De app accepteert mijn wachtwoord niet, en als ik de procedure volg voor een nieuw wachtwoord instellen, knalt ie eruit. 
Zelfde telefoon als hierboven.

Wanneer ik de app deinstalleer, kan ik via de website prima inloggen. 

Maar het zou fijn zijn om weer een werkende app te hebben! ? !

Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Cornalijne,

Bedankt voor je bericht, en goed dat je dit aangeeft! Het probleem waarbij het wijzigen van je wachtwoord via de iOS-app tot een crash kon leiden, was bekend bij onze developers. Gelukkig hebben zij inmiddels een oplossing gevonden en die wordt zo snel mogelijk uitgerold.

Ons advies is om je iPhone straks bij te werken naar appversie 4.17.5. Deze update komt binnenkort beschikbaar in de App Store, hopelijk vandaag nog, maar dat kan ik helaas niet met zekerheid zeggen. Het is daarom handig om dit zelf even in de gaten te houden.

Als kleine tegemoetkoming heb ik 3000MB voor je klaargezet in Mijn Simyo. Je kunt deze activeren wanneer het jou uitkomt :)

Groet,
Seren

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • April 29, 2025

Hi ​@Cornalijne,

Bedankt voor je bericht, en goed dat je dit aangeeft! Het probleem waarbij het wijzigen van je wachtwoord via de iOS-app tot een crash kon leiden, was bekend bij onze developers. Gelukkig hebben zij inmiddels een oplossing gevonden en die wordt zo snel mogelijk uitgerold.

Ons advies is om je iPhone straks bij te werken naar appversie 4.17.5. Deze update komt binnenkort beschikbaar in de App Store, hopelijk vandaag nog, maar dat kan ik helaas niet met zekerheid zeggen. Het is daarom handig om dit zelf even in de gaten te houden.

Als kleine tegemoetkoming heb ik 3000MB voor je klaargezet in Mijn Simyo. Je kunt deze activeren wanneer het jou uitkomt :)

Groet,
Seren

• auteur
  • Beginner
  • May 2, 2025

Dankjewel voor het antwoord en voor het gebaar dat jullie maken! 👌🏼👍🏼🙏🏼

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • May 8, 2025

Dankjewel voor het antwoord en voor het gebaar dat jullie maken! 👌🏼👍🏼🙏🏼

Graag gedaan ​@Cornalijne! Omdat je vraag is beantwoord zal ik dit topic sluiten. Mocht je een andere vraag hebben ​kun je altijd een nieuw topic openen!