.

Beantwoord

Waarom werkt de Mijn Simyo app niet?

  • 27 October 2023
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Hallo! Even een vraag. Ik heb altijd veel problemen met de mijn Simyo app. Elke keer is mijn wachtwoord ‘niet goed ingevuld’ als ik dan maar een nieuw wachtwoord aanvraag (oude is in principe prima en voldoet aan alle regels!), dan krijg ik ‘oeps! Er is iets misgegaan!’ Na voor de zoveelste keer deze zelfde ellende en zonder succes om er in te komen heb ik de app van mijn telefoon gegooid. Een goede keuze, want nu kan ik op de website wel gewoon inloggen (met m’n wachtwoord wat dus gewoon prima is). Als ik de app op mijn telefoon heb en ik probeer online in te loggen, wordt de app automatisch geopend. Vandaar dat ik hem eraf heb moeten gooien. Het lijkt me fijn om een app te hebben die gewoon werkt. Dit probleem blijft echter terugkomen. Ik heb een iPhone 12, maar ook bij mijn oude telefoons had ik dit. Ik post eigenlijk nooit wat op fora, maar vind dit zo irritant, dat ik het toch laat weten. Bestaat er een manier om de app te laten werken, of zit de app niet goed in elkaar? (Zou wel gek zijn gezien het vakgebied van Simyo 😂) of kan dit beter geprogrammeerd worden? alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Amy 30 October 2023, 09:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ingebrrrr,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je zoveel problemen hebt met de Mijn Simyo app! Dat is natuurlijk niet fijn. 

Ervaar je dit probleem nog steeds als je probeert in de loggen in de Mijn Simyo app nadat je de app hebt verwijderd? Vaak helpt het namelijk om een app te verwijderen en weer opnieuw te downloaden om dit soort issues op te lossen. 

Als ik het goed begrijp kan je via de website prima inloggen maar krijg je in de app de melding '’Oeps er ging iets mis'’. 

Ik hoor graag of je hier nog problemen mee ervaart na het opnieuw installeren van de Mijn Simyo app, dan kan ik dit even voorleggen bij de juiste afdeling zodat dit kan worden onderzocht.

Groetjes,
Amy

Reageer