Hallo! Even een vraag. Ik heb altijd veel problemen met de mijn Simyo app. Elke keer is mijn wachtwoord ‘niet goed ingevuld’ als ik dan maar een nieuw wachtwoord aanvraag (oude is in principe prima en voldoet aan alle regels!), dan krijg ik ‘oeps! Er is iets misgegaan!’ Na voor de zoveelste keer deze zelfde ellende en zonder succes om er in te komen heb ik de app van mijn telefoon gegooid. Een goede keuze, want nu kan ik op de website wel gewoon inloggen (met m’n wachtwoord wat dus gewoon prima is). Als ik de app op mijn telefoon heb en ik probeer online in te loggen, wordt de app automatisch geopend. Vandaar dat ik hem eraf heb moeten gooien. Het lijkt me fijn om een app te hebben die gewoon werkt. Dit probleem blijft echter terugkomen. Ik heb een iPhone 12, maar ook bij mijn oude telefoons had ik dit. Ik post eigenlijk nooit wat op fora, maar vind dit zo irritant, dat ik het toch laat weten. Bestaat er een manier om de app te laten werken, of zit de app niet goed in elkaar? (Zou wel gek zijn gezien het vakgebied van Simyo 😂) of kan dit beter geprogrammeerd worden? alvast bedankt!
Beste antwoord door Amy
Bekijk originele reactie