.

Beantwoord

Waarom werkt de Simyo app niet meer?

  • 12 December 2023
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

Waarom werkt mijn simyo app niet meer?

icon

Beste antwoord door Amy 14 December 2023, 11:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7

@Tjas Kun je iets meer specifieker zijn? Wat werkt niet meer? Krijg je de app niet opgestart? Kun je niet inloggen? Zie je (n)iets?

NB Ik had gisteravond last van een zeer gebrekkig werkende app (laatste versie) op iOS 17.2. Kon met moeite inloggen, zag veel meldingen lijkende op ‘oeps er ging iets mis’, maar ik kon wel weer verder komen bij bijvoorbeeld het simkaartnummer. Bedoel je dit?

Zojuist nog eens gecheckt en de app doet bij mij weer wat deze behoort te doen.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Tjas,

Bedankt voor je bericht. Zoals @RicoK aangaf, zou je wat specifieker kunnen zijn wat er precies niet werkt? Dat zou ons helpen om je vraag beter te beantwoorden 😊. 

Thanks @RicoK!


Groetjes,
Seren

Reputatie 3
Badge

Ik had vanmorgen kortstondig hetzelfde. Als je de app opende kreeg je een lege pagina. De app kon zo leek het geen data ophalen van de server. Na een kwartiertje of zo loste dat probleem zich vanzelf op.

Bedankt voor jullie snelle reactie. Zoals meerdere aangeven dat ze er problemen mee hadden, is het nu ook bij mij opgelost. Ben te snel geweest met mijn vraag 😊

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Hsd en @Tjas,

Bedankt voor jullie reacties. Fijn dat het inmiddels is opgelost! Er bleek gisteren inderdaad een storing te zijn met de Mijn Simyo app en Mijn Simyo. Goed om te zien dat alles weer werkt 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer