Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom lukt een wachtwoord aanvragen via de app niet?

  • 11 juli 2022
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Ik wil een nieuw ww aanvragen voor mijn app. Krijg of via Sms of mail een link hiervoor echter als ik link wil openen krijg ik “Server Error in '/' Application.”

Heb dit in 2 verschillende browsers op mijn iPhone geprobeerd zonder resultaat. Is er een storing bij Simyo?

 

Beste antwoord door Seren

Hoi @Woutje,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je deze melding krijgt, zover ik weet hebben wij op dit moment geen storing. Heb je ook al geprobeerd om jouw wachtwoord te wijzigen op jouw computer? Zo niet, wil ik je vragen om dit eerst even te proberen. Mocht dit niet lukken kan ik jou per e-mail een nieuw wachtwoord sturen!

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1799 reacties
  • antwoord
  • 15 juli 2022

Hoi @Woutje,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je deze melding krijgt, zover ik weet hebben wij op dit moment geen storing. Heb je ook al geprobeerd om jouw wachtwoord te wijzigen op jouw computer? Zo niet, wil ik je vragen om dit eerst even te proberen. Mocht dit niet lukken kan ik jou per e-mail een nieuw wachtwoord sturen!

Groetjes,
Seren