.

Beantwoord

Waarom kan mijn zoon niet in de Mijn Simyo app?

  • 22 February 2024
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Hallo, ik heb een tijd geleden een vriendendeal afgesloten 

Nu kan helaas mijn zoon niet in zijn eigen simyo app en kan dus zijn verbruik niet inzien.

Je raad het al hij heeft een SMS ontvangen dat hij over zijn verbruik heen zat maar de meldingen niet aanstaan

Nu bijna  7o euro over de bundel voor maar een paar mb.

Jammer dat je dit niet kan uitzetten bij simyo.

Iemand een idee hoe mijn zoon  wel kan inloggen op de app.

En misschien dat we ons geld terugkrijgen 

 

 

icon

Beste antwoord door Amy 23 February 2024, 11:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Cecile1,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat jullie hiervan zijn geschrokken. 

Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes. Eén bij 80% en één bij 100% verbruik van de internetbundel. Ik begrijp uit het bericht dat deze meldingen niet aan stonden, klopt dat? Wij raden namelijk wel altijd aan om goed deze sms'jes in de gaten te houden zodat er op tijd actie kan worden ondernomen aangezien het bij ons niet mogelijk is om een datalimiet in te stellen. Ook begrijp ik dat het voor je zoon niet mogelijk is om in te loggen in de Mijn Simyo app. Krijgt hij een bepaalde foutmelding als hij wilt inloggen? Heeft hij de app als eens verwijderd en opnieuw gedownload? Hij kan namelijk inloggen met zijn 06-nummer en wachtwoord. Mocht hij het wachtwoord niet meer weten dan kan er een nieuw wachtwoord worden aangemaakt door op '’Wachtwoord vergeten'' te klikken. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even mee zodat hij weer kan inloggen en wat we aan de kosten kunnen doen. 

Groetjes,
Amy

Reageer