.

Beantwoord

Waarom kan ik niet naar 1200 bellen?

  • 11 November 2016
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

Hoe kan ik jullie bereiken via telefoon buiten 1200 (want dat werkt niet vanaf mijn toestel)?
icon

Beste antwoord door Asma 11 November 2016, 14:03

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi,

Hoezo werkt dat niet? Je kunt je vraag overigens ook hier stellen. Let wel op dat je geen privacy gevoelige gegevens verstrekt. Simyo kan hier zien wie je bent aan de hand van je inlog.

Kijk hier wat de overige contact mogelijkheden zijn. Staat onderaan de pagina.
https://www.simyo.nl/klantenservice?_ga=1.211093205.1300346524.1478774418

Ik heb overigens zojuist gebeld met 1200 en krijg gewoon contact.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Branco,

Welkom op Forum!

Wat gek dat je niet kunt bellen naar 1200! Volgens onze gegevens zou je probleemloos naar 1200 kunnen bellen. Kun je proberen je telefoon uit- en aan te zetten? Op deze manier registreert je simkaart zich namelijk met de juiste gegevens op het netwerk.

Laat je mij weten of het nu wel lukt?

@Raytje, top dat je naar 1200 hebt gebeld om het uit te testen! Bedankt!

Groetjes,
Asma
Is gratis, anders had ik het niet gedaan 😛
Reputatie 5
Badge +9
Hahaha :D

@Branco, is het je intussen al gelukt?

Groetjes,
Caspar

Reageer