.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn verlengaanbod niet zien?

  • 3 August 2017
  • 7 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Mijn abonnement is afgelopen 1 augustus afgelopen.
Volgens de site zou ik in de Mijn Simyo omgeving een knop moeten zien " Verleng nu me Extra Voordeel", deze is echter nergens te vinden.
Toen ik vanochtend de mijn Simyo App opende verscheen kort een soortgelijke melding in beeld, maar ook in de Mijn Simyo App zie ik nergens een button o.i.d. waar ik voor verlengen kan kiezen.
icon

Beste antwoord door Jihane 7 August 2017, 16:40

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik ondervind hetzelfde probleem. Graag een oplossing.
Ook ik heb exact dit probleem. Heel frustrerend. Hoor graag een oplossing.
Ik heb ook al 3x een bericht gehad dat er een verlengoptie klaar staat, ik ben al jaren klant. Elke keer als ik er op klik krijg ik een wit scherm met titel: "Jouw verlengaanbod" vervolgens zie ik in het 'bundel aanpassen' scherm geen ander aanbod, wel 2x de optie voor 2000mb voor hetzelfde bedrag...
Ik heb zelfde probleem. Wordt in Android app gemeld dat er iets van verlengoptie mogelijk is. Scherm wat duidelijkheid
moet verschaffen blijft leeg. Wat is aanbod en hoe kan ik dit te weten komen?

Heb hier al 2 mailtjes over geschreven, geen antwoord en dat zou binnen 3 werkdagen moeten komen.
Lijkt me SIMPEL.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Chili,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je het verwarrend vindt dat dat verlengaanbod nooit verschijnt. Ik zie dat je al verlengd hebt. Bij Simyo kun je maar één keer verlengen na je jaarcontract. Daarna wordt je contract maandelijks opzegbaar, terwijl je nog wel je verlengbundels kunt blijven gebruiken. Een win win situatie, dus! Je bent namelijk 'vrijblijvend' klant, terwijl je uiteraard nog wel alle voordelen hebt van een vaste klant.

Het feit dat je die melding ziet, is dus ook een fout. We zijn ermee bezig om dit zo gauw mogelijk op te lossen. Dankjewel voor het melden.

Je hoeft dus helemaal niets te doen om nog bij ons te blijven.

Mega sorry voor de verwarring!

@ Razendebol, Jeroenvdwilk, Pepijndevries en Mespaul, ik wil jullie allemaal verwelkomen op dit Forum 🙂 Dank voor het doorgeven van deze bug. Ik heb jullie aansluitingen erbij gepakt en bij jullie speelt precies hetzelfde als bij Chili.

Zijn hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 2
Badge
Vandaag wederom de melding in beeld bij de app, vind het wel slordig dat dit nog niet opgelost is.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Chili,

Ahh, jeetje! Mijn excuses hiervoor 😞 Ik zal doorgeven dat het nog niet opgelost is, dankjewel voor je feedback!

Groetjes,
Jihane

Reageer