.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn bundels niet aanpassen?


Badge
Ik wilde zojuist mijn abonnement aanpassen naar 500 mb internet per maand ipv nu 200 maar systeem geeft aan
dat er iets fout ging, wanneer kan ik het nu aanpassen?
icon

Beste antwoord door Jihane 27 July 2016, 15:18

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Abonnementsaanpassingen per de 1ste van de volgende maand kunnen worden door-/ingevoerd tot uiterlijk de 25e. Je bent een dag te laat......

Bel even de Klantenservice of wacht tot Simyo hierop reageert.
Badge
Oke dat wist ik niet. Heb met Klantenservice gebeld en ze zeiden dat er een technisch probleem was. Ik krijg nog bericht van ze, want kon het vorige week ook al niet aanpassen.
maar bedankt voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeanetteangel,

Wat vervelend dat het almaar niet lukt om je bundels aan te passen! Dat is echt niet de bedoeling. Ik zie dat je intussen ook telefonisch contact hebt gehad met een collega. We zijn hier nu ook druk mee bezig. Graag wil ik de technische afdeling vragen of zij je bundels handmatig kunnen aanpassen. Wil jij mij vertellen welke bundels je graag wilt hebben, en expliciet je toestemming geven om deze aan te passen?

Ik hoor het graag van je!

@ RicoK: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hallo Jihane,
Ik wil graag per 1 augustus mijn internetbundel verhogen van 200 naar 500 mb per maand. De rest blijft ongewijzigd!
Alvast hartelijk bedankt,
Groetjes
Jeanette
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeanetteangel,

Dankjewel voor deze informatie! Ik zal het meteen doorzetten, en jou zo gauw mogelijk op de hoogte stellen van de wijziging.

Groetjes,
Jihane
Badge
Hallo Jihane,
Alvast bedankt, ik hoop dat het lukt per 1 augustus!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeanetteangel,

Ik ben hier vooralsnog mee bezig! 🙂 Ik ga ervan uit dat het later op de dag geregeld wordt!

Groetjes,
Jihane
Badge
ik hoop het alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Abonnementsaanpassingen per de 1ste van de volgende maand kunnen worden door-/ingevoerd tot uiterlijk de 25e. Je bent een dag te laat......



Is dat echt zo? Ik meen niet zo lang geleden gelezen te hebben dat je tegenwoordig tot en met de laatste dag van de maand een wijziging kan aanbrengen die dan op de 1e van de volgende maand ingaat. Maar misschien heb ik dit gedroomd...
Reputatie 7
Is dat echt zo? Ik meen niet zo lang geleden gelezen te hebben dat je tegenwoordig tot en met de laatste dag van de maand een wijziging kan aanbrengen die dan op de 1e van de volgende maand ingaat. Maar misschien heb ik dit gedroomd...

Dan heb ik dat gemist. Ik was ook een tijdje niet/minder actief op het forum......
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeanetteangel,

Bedankt voor je geduld! Ik heb net overlegd met de technische afdeling hierover. Ik heb vernomen dat de storing weer is verholpen! Dit betekent dus dat jij de bundels zelf weer kunt aanpassen. Je doet dit door in te loggen op Mijn Simyo en te gaan naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen. Let je erop dat je wijziging dan in gaat vanaf de eerste van de volgende maand? In jouw geval gaan je bundels dan per 1 september in.

Omdat ik snap dat je je bundels allang al wilde wijzigen, wil ik je graag voor deze maand dan 1000 MB's cadeau aanbieden! Je kunt deze MB's uitpakken door in te loggen op Mijn Simyo en te dubbelklikken op het cadeautje dat je ziet verschijnen. Vind je dit een prettige tegemoetkoming?

@ RicoK en Scotsman: Je kunt je bundels aanpassen wanneer je wilt! En dan gaat de wijziging in vanaf de eerste van de volgende maand :)

Groetjes,
Jihane
Badge
Hallo Jihane,
Wat een fantastische service, ik ben erg blij met de geboden oplossing en ga mijn abonnement aanpassen!
Vriendelijk bedankt nogmaals voor al je moeite,
Groetjes,
Jeanette:$
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeanette,

Graag gedaan namens Jihane! Wat fijn dat we het op deze manier goed met je hebben kunnen oplossen 🙂 Ik hoop dat het ondertussen ook gelukt is om je abonnement aan te passen. Mocht je verder nog vragen hebben, laat het dan even weten. We staan voor je klaar.

Groetjes,
Angela

Reageer