Via de app opwaaarderen van internetbundel lukt sinds jan 17 niet meer! Wat nu ?
Bladzijde 1 / 1
Via je MijnSimyo pagina proberen. Er was een storing in de ios app van Simyo. Als jij een iPhone hebt dan is die nog niet opgelost denk ik dan maar 🙂
En dat klopt Thx!
Hoi 2308,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat het niet lukte om je internetbundel te activeren. Zoals Raytje je vertelt, is er momenteel een bug die bestaat op de iPhone-versie van de Simyo App. Het is hierdoor niet mogelijk om internetbundels te activeren of om extra MB's bij te kopen (als je een abonnement hebt). We zijn er druk mee bezig en er zal gauw een update verschijnen om dit probleem op te lossen.
Tot die tijd kun je de internetbundels aanschaffen via Mijn Simyo op de computer 🙂 Ik ben blij dat je eruit bent gekomen zo.
Laat je het weten als je andere vragen hebt?
@ Raytje, dankjewel voor je antwoord!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat het niet lukte om je internetbundel te activeren. Zoals Raytje je vertelt, is er momenteel een bug die bestaat op de iPhone-versie van de Simyo App. Het is hierdoor niet mogelijk om internetbundels te activeren of om extra MB's bij te kopen (als je een abonnement hebt). We zijn er druk mee bezig en er zal gauw een update verschijnen om dit probleem op te lossen.
Tot die tijd kun je de internetbundels aanschaffen via Mijn Simyo op de computer 🙂 Ik ben blij dat je eruit bent gekomen zo.
Laat je het weten als je andere vragen hebt?
@ Raytje, dankjewel voor je antwoord!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.