.

Beantwoord

Waarom is de app niet bijgewerkt?

  • 4 November 2016
  • 13 reacties
  • 162 Bekeken

Waarom staat op my simyo app de bijgewerkte data van bel tegoed nog op 29 oktober? Het is nu 4 nov.

Dit is wel erg ver terug.
Gr, Jannie
icon

Beste antwoord door Jihane 7 November 2016, 09:59

Bekijk originele reactie

13 reacties

Heb je na die datum (29e) wel gebruik gemaakt van je internetbundel?
De data is bijgewerkt tot 2 november, dat kan kloppen! Maar bel tegoed tot 29 oktober. Vanochtend nog gebeld!
Hmm dat hoort in principe niet zo lang te duren. Gaat het puur om de app of ook op je Mijn Simyo pagina?
Het was op beide, nu bijgewerkt!!!
Duurt wel erg lang.was meestal sneller bijgewerkt.
Hopelijk eenmalig.

Bedankt gr, Jannie
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jager,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat het zo lang niet bijgewerkt is! Die vertraging hoort normaliter een paar uur te duren. Je internetverbruik was inderdaad wel bijgewerkt, en de reden dat het belverbruik er nog niet stond, was omdat er als laatst een gesprek gevoerd was op 29 oktober. Vanwege de vertraging van een paar uur, kwam je belverbruik er pas in de middag op te staan.

We zijn wel hard aan het werk om zelfs die vertraging van een paar uur fors te verminderen.

Laat je het weten als je toch eens merkt dat het heel lang duurt eer je verbruik bijgewerkt is?

@ Raytje, dankjewel voor je reacties!

Groetjes,
Jihane
Badge
Bij mij is de app ook niet up2date data staat nog op 9nov. En bellen op 14nov, ik was altijd in de veronderstelling dat wanneer ik de app open beide up2date zouden zijn.
En wanneer heb je voor het laatst gebeld-sms-data gebruikt?
Badge
Nu ik er over na denk, ik heb de afgelopen week in het ziekenhuis vertoeft en had daar uiteraard wifi!
Maar dan nog ik heb ook gebeld via wifi, dus zouden ze nog beiden op de zelfde data staan toch?
Het gaat er om wanneer het laatst verbruik is geregistreerd door de simkaart. Bel/SMS en data.

Toch niks ernstigs, mag ik hopen, wat betreft het ziekenhuis?
Badge
Het is ook niet zo'n punt. ik weet over het algemeen wel wat ik verbruik, het was meer een constatering.

blindedarm.

b.v.d.
Badge +7
Hoi maximus,

Wat vervelend dat je in het ziekenhuis lag! Gaat het nu weer een beetje beter met je?

Als je de afgelopen week in het ziekenhuis de hele tijd op wifi hebt gezeten, wordt dit dataverbruik niet geregistreerd op je simkaart. Vandaar dat je dit ook niet in je verbruik op Mijn Simyo terugzag.

Bedoel je met dat je gebeld hebt via wifi dat je hebt gebeld via bijvoorbeeld Whatsapp of Facetime? Dit wordt op het netwerk niet als een uitgaand gesprek geregistreerd, maar als internetgebruik. Aangezien dit internetgebruik via wifi plaatsvond, kun je dit zoals ik net heb uitgelegd niet op Mijn Simyo terugvinden.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, Bedankt voor je hulp! 🙂
Badge
Ja ik ben weer helemaal up2date, bedankt allen voor de reacties.
Reputatie 5
Badge +9
Top!

Graag gedaan namens iedereen :D

Groetjes,
Caspar

Reageer