.

Beantwoord

Waarom heb ik mijn micro kaart nog steeds niet ontvangen?

  • 2 January 2015
  • 12 reacties
  • 361 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Goedemiddag!

21 december jl. heb ik een internetbundel aangeschaft, en een nieuwe
micro simkaart aangevraagd. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen en
heb ik ook geen gebruik van de internetbundel kunnen maken omdat ik
daarvoor die microkaart moet hebben voor mijn nieuwe telefoon.

Graag zie ik uw reactie tegemoet en een oplossing hiervoor, want ik zou
toch graag van mijn nieuwe telefoon gebruik willen maken.

Vriendelijke groet, Bro
icon

Beste antwoord door Ernst 6 January 2015, 09:37

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Staat er soms een oud adres van je bij Simyo geregistreerd?
Badge +1
zelfde hier ook nieuwe besteld nog steeds niet binnen.
en ja op nieuw adress
Reputatie 4
Badge +8
Bro dat is niet best.
q_fleuren, misschien adres nog niet verwerkt????

Sterkte beiden.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Bro, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je topic met jouw vraag even in het subforum Simkaart gezet. Dat houdt het forum wat overzichtelijker.

In je gegevens zie ik dat je ook een mailtje hebt gestuurd met deze vraag. Het bleek dat je adres niet meer klopte. Inmiddels is er een nieuw simkaart onderweg naar je :D


Hoi q_fleuren,

In jouw gegevens zie ik dat je op 28 december een vervangende simkaart hebt besteld. Op 30 december heb je je adresgegevens aangepast op Mijn Simyo, maar toen was je simkaart al verstuurd.
Hij zal dus op je oude adres liggen. Misschien kun je iemand daar vragen om 'm door te sturen?


Scotsman & koorelle; dank voor het meedenken, jullie zaten helemaal in de goede richting.
Badge +1
dus bij deze maar opnieuw besteld 
daarom om dit problemen te verkomen graag een bevestiging via de mail/telefoon
anders heb je nog steeds geen overzicht..

nu maar hopen dat iedereen zijn of haar gegevens veilig weet te houden 
zal maar eens een leuke hacker langs komen en even met een van de instellingen spelen 
of een paar duizend keer een nieuwe sim bestellen ect.

je ziet of weet niks totdat je de factuur ziet of je de brievenbus opent :rolleyes:
Reputatie 4
Badge +8
q_fleuren mag ik zeggen dat ik er niet veel van begrijp?
Badge +1
koorelle

verander maar eens uw adres/wachtwoord of bestel eens voor de gein een nieuwe sim

en bekijk dan uw mail of telefoon helemaal geen bevestigingen  hoor.

stel er heeft iemand jou simyo gegevens en beslist even je wachwoord, adres,andere onbeveiligde gegevens te veranderen 
en/of besteld jou even 25 nieuwe simkaarten( €5,- p st.) 
geen bevestigingen  

ligt binnen de kortste tijd bij een of verschillende mensen de brievenbus vol met nieuwe sims 
en krijgt u de rekening van al die sims die u zelf niet hebt aangevraagd of van af weet.

ik zelf heb geen reden om elke week in te loggen op simyo hoor.
tegoed bekijken doe ik via de widget(app)


en nee ik zeg niet dat dit mij nu is overkomen maar het kan wel zonder dat je ook maar iets in de gaten hebt.
Reputatie 3
Badge +9
Ik heb je bericht ook even gelezen en kwam er nu beter uit, desondanks de hoofdletters en punten die in je bericht missen. 

Ik speek niet uit ervaring, maar een bevestiging (indien dit momenteel niet zo is) na het wijzigen van je wachtwoord via je email is een goede optie.
Misschien dat dit in de nabije toekomst geregeld kan worden en uiteraard kijkt Simyo hier gelijk naar.
Badge +1
Het is maar een suggestie, puur voor de veiligheid van de klanten. ;)

 

Ik speek niet uit ervaring, maar een bevestiging (indien dit momenteel niet zo is) na het wijzigen van je wachtwoord via je email is een goede optie.


Bij wijziging van het adres en andere soort gelijke zaken,
zou eigenlijk  het zelfde moeten gebeuren. 🙂
Reputatie 3
Badge +7
Hoi q_fleuren,

Een bevestigingsmail gaat niet de veiligheid van de klant bevorderen😕 Als er iemand de moeite zou nemen om jouw gegevens te achterhalen/aan te passen. Om simkaarten te bestellen onder jouw account. Neemt diegene ook wel de moeite om even je e-mailadres te veranderen. Echter is het allerbelangrijkste dat je je inloggegevens voor jezelf houdt, zoals dat voor alle inloggegevens geldt. Als je dat doet, zijn bovenstaande complot theorieën ook overbodig;)

Er staan nu 2 simkaarten te wachten op activatie onder jouw aansluiting. Doordat je de vervangende simkaart nogmaals hebt besteld. De activatie gaat automatisch in bestelde volgorde. Om jouw 2e simkaart actief te krijgen wil ik je vragen 2x je simkaartnummer te activeren via Mijn Simyo. Hiermee is het opgelost. Je kunt uiteindelijk controleren via Mijn Gegevens of de juiste simkaart actief is.:)

@Martijn® en q_fleuren, bedankt voor de tips. Er wordt as we speak aan gewerkt :D

@q_fleuren snap je wat ik bedoel met de 2x activeren?
Badge
Hallo Allemaal
hartelijk bedankt voor jullie reacties en tips! Idd 2 simkaarten waarvan ik de laatst nieuwste heb geactiveerd. Idd die andere...ik heb daar niets mee gedaan. En het werkt allemaal naar behoren.

Groetjes Anita

Hoi q_fleuren,

Een bevestigingsmail gaat niet de veiligheid van klant bevorderen😕 Als er iemand de moeite zou nemen om jouw gegevens te achterhalen/aan te passen, en vervolgens simkaarten te gaan bestellen onder jouw account. Neemt diegene ook wel de moeite om even je e-mailadres te veranderen Echter is het allerbelangrijkste dat je je inloggegevens voor jezelf houdt, zoals dat voor alle inloggegevens geldt. Als je dat doet, zijn bovenstaande complot theorieën ook overbodig;)

Er staan nu 2 simkaarten te wachten op activatie onder jouw aansluiting. Doordat je de vervangende simkaart nogmaals hebt besteld. De activatie gaat automatisch in bestelde volgorde. Om jouw 2e simkaart actief te krijgen wil ik je vragen 2x je simkaartnummer te activeren via Mijn Simyo. Hiermee is het opgelost. Je kunt uiteindelijk controleren via Mijn Gegevens of de juiste simkaart actief is.:)

@Martijn® en q_fleuren, bedankt voor de tips. Ik zal ze doorgeven:D

@q_fleuren snap je wat ik bedoel met de 2x activeren?
Reputatie 5
Badge +11
Hi Bro,

Dank je voor je terugkoppeling :)

De nu niet geactiveerde simkaart zou je kunnen bewaren als reserve. Mocht je die dan ooit nodig hebben, laat het dan weten. Dan laten we die als nog aan jou 06 nummer koppelen.

Reageer