.

Beantwoord

Waarom heb ik geen scroll balk op de website?

  • 13 November 2016
  • 2 reacties
  • 693 Bekeken

Mail verstuurt naar klantenservice

Geen resultaat voor de zoekterm 'simyo werkt al dagen niet goed met 5 verschillende browsers'.

Ik kan al langere tijd niet op de website kijken!
Zodra deze volledig is geladen verdwijnt de scroll balk en kun je dus niet naar beneden.
Inloggen en pagina wisselen is geen probleem, maar ik kan nu niet zien welke nummers gebeld zijn en gebruik.
Dit is zeer belangrijk omdat nummerverval dreigt.
Ik kon nog wel zien dat anderen dit ook gemeld hebben op het forum. Alleen met Google Chrome nog iets resultaat!!!!!
Ik heb al mobiel gebeld, maar kan dit nu niet controleren!!!!!!!

Andere browser volledig onbruikbaar.

Windows 10x86 en x64
icon

Beste antwoord door Angela 14 November 2016, 14:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
als dit de pc versie, zou dat moeten werken, vooral in google chrome, op de mobiele versie is explore.

op android is er de simyo app im dit te controleren.
op windows OS alleen via de website,
op PC via je account op mijn simyo onder de tabje "Verbruikt".
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Arnold12,

Welkom op het Simyo Forum.

Het is natuurlijk de bedoeling dat jij onze website netjes kunt gebruiken. Sorry dat dit nu niet het geval is :(

Ik vind het apart dat je geen oplossing hebt gekregen via de mail. Dit probleem is namelijk bekend bij ons en komt in de meeste gevallen door het niet accepteren van de cookies op onze website. Ik wil je aanraden om je cache te legen en je cookies te verwijderen. Hierna krijg je opnieuw de vraag om de cookies voor onze website te accepteren.

Heb jij een plug-in die ervoor zorgt dat cookies geblokkeerd worden? Dan zal je deze uit moeten zetten. Anders werkt onze website niet optimaal en kun je dus bijvoorbeeld niet scrollen.

Laat je het weten of dit het probleem oplost?

@De Tijger, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer