.

Beantwoord

Waar zie ik welke bundels ik heb op Mijn Simyo?

  • 3 April 2014
  • 3 reacties
  • 644 Bekeken

Badge
Ik weet nu dank zij dit forum dat 400 X internet niet mijn verbruik is maar het aantal sessies en door op 400 te klikken je verbruik kan zien.
Maar wwar kan ik in mijn simyo zien wat voor een abonnement ik heb. Dus welke bundels.
icon

Beste antwoord door Charlene 4 April 2014, 09:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi marcel0138,

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo kom je op de Overzichtspagina. Daar zie je staan 'deze maand heb ik nog'. Daar staat onder hoeveel van de hoeveel minuten/smsjes je nog hebt. daar kun je dus zien wat je huidige bundels zijn.
Ook als je naar beneden scrollt en kijkt bij Mijn abonnement aanpassen, zie je je huidige bundels in het oranje.
Wil je weten welke bundels in het verleden hebben gelopen, dan kijk je het beste op de factuur. Daar zie je voor welke maand welke abonnementskosten gerekend zijn.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Als je met nummerbehoud bent overgestapt van een andere provider en je Simyo-bundel(s) is/zijn nog niet actief toont de Overzichtspagina niet welke bundel(s) je hebt (gekozen), alleen dat die nog niet actief is/zijn. Je moet dan quasi je abonnement aanpassen om te zien wat je had gekozen. Het zou handig zijn als het wel ergens te zien was onder de waarschuwing dat je buiten-bundeltarief betaalt als je toch al je tijdelijke nummer gebruikt.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jeroberg,

Bedankt voor het meedenken en je feedback! Op de overzichtspagina vind je de informatie die op dat moment relevant is voor jou als klant. Het is belangrijk dat wij duidelijk vermelden dat de bundels nog niet actief zijn, omdat we willen voorkomen dat klanten tegen buitenbundelkosten aanlopen. Je gekozen bundels kan je daarnaast ook terugvinden in je contract.

Groetjes,
Sean

Reageer