.

Beantwoord

Waar kan ik mijn Prepaid betaling vinden?

  • 31 October 2016
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 274 reacties
Worden betalingen 'maar' een jaar bewaard? Ik weet zeker dat er een betaling was maar nu staat er niks meer.

Mogelijk moet de melding dan ook iets aangepast worden?
icon

Beste antwoord door Samantha 2 November 2016, 14:39

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi XTF,

Wat vervelend dat je een betaling niet kunt vinden! Om welke betaling gaat het? Dan kan ik voor je opzoeken waar hij staat. Je hoeft je namelijk geen zorgen te maken 🙂 Betalingen zijn nooit verdwenen. Welke melding bedoel je?

Met ietsjes meer informatie kan ik je uitgebreider antwoord geven, XTF :)

Groetjes,
Jihane
Reputatie 3
Badge +1
Het gaat om deze pagina..
Ik hoef de betaling niet (per se) terug te vinden maar wilde gewoon een foutje melden. ;)
Betaling was waarschijnlijk iets meer dan een jaar geleden, 10 euro.
Badge +7
Hoi XTF,

Bedankt voor de printscreen! Ik zie dat je op 2-10-2015 voor de laatste keer een betaling hebt gedaan. Betalingen ouder dan een jaar worden inderdaad niet meer weergegeven onder het kopje 'Betalingen'. Je kunt de opwaarderingen nog wel terugvinden onder het kopje 'Verbruik'. Onder 'Kies je type verbruik' kies je dan voor 'Opwaarderingen'. Hier kun je wel de opwaarderingen van meer dan een jaar terug zien.

Ik snap dat de tekst op de 'Betalingen'-pagina verwarrend kan zijn. Bedankt voor je feedback, ik ga het doorgeven aan mijn collega die hierover gaat ;)

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha
Reputatie 3
Badge +1
Is het niet handiger die betalingen wel gewoon te laten zien?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi XTF,

Goed punt! Dat zou zeker handig zijn. Daarom zal ik het doorzetten naar de afdeling die gaat over de website. Zij zullen dit dan evalueren en kijken wat ze kunnen doen om dit te vermelden bij de betalingen.

Is dat goed?

Groetjes,
Ilias
Reputatie 3
Badge +1
Yep
Badge +7
Hoi XTF,

Top! Nogmaals bedankt voor je feedback :)

Groetjes,
Samantha

Reageer