.

Beantwoord

vervangende simkaart activeren staat er niet bij

  • 7 December 2013
  • 10 reacties
  • 444 Bekeken

Badge
ik heb een vervangende simkaart ontvangen en moet deze activeren maar dat staat er in mijn simyo niet bij in het menu
wat nu  kaartnr xxxxxxxx
icon

Beste antwoord door Charlene 9 December 2013, 11:50

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als het een simkaart is die een oude sim vervangt omdat die is verloren of gestolen en die je daarom hebt geblokkeerd, dan is de nieuwe sim ook geblokkeerd. Dit kan alleen door de klantenservice worden opgeheven (maar die zijn tijdens het weekend gesloten).
Badge
Als het een simkaart is die een oude sim vervangt omdat die is verloren of gestolen en die je daarom hebt geblokkeerd, dan is de nieuwe sim ook geblokkeerd. Dit kan alleen door de klantenservice worden opgeheven (maar die zijn tijdens het weekend gesloten).


het betreft een vervangende micro sim ipv de gewone sim dus niets geblokkeerd of iets dergelijks
Reputatie 7
Badge +9
Probeer Simyo via twitter te bereiken (https://twitter.com/simyoNL), anders moet je tot maandag wachten voor een antwoord via dit forum. 
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen maar er staat bij dat ik het kan activeren via het kopje " Vervangende simkaart activeren."
Maar het staat er niet tussen.. Help?

mvg Corrie
Reputatie 7
Badge +9
Zie hierboven.
nog geen reactie gekregen via het forum..
Reputatie 7
Badge +9
Klopt. Een reactie komt waarschijnlijk pas op maandag want forum moderators zijn doorgaans niet aktief hier tijdens het weekend. Vandaar mijn suggestie om via Twitter met Simyo in contact te komen. Op Twitter zijn ze wel aanwezig.
Ik bedoelde dat ik geen reactie had gekregen via twitter.. En dat is nu al een paar uren terug dat ik een bericht daar heb gestuurd en er niet op gereageerd is..
Badge +2
Ik heb hetzelfde probleem Corrie,

Ik snap niet waarom ze aangeven dat je via de website de vervangende kaart kan activeren als die optie er helemaal niet is.
Heb vanmiddag al getwitterd maar ook daar zijn ze blijkbaar niet aanwezig in het weekend.
Nou dan maar wachten tot Maandag.
Zal wel druk worden dan bij de klantenservice.

groetjes Karin

Ik bedoelde dat ik geen reactie had gekregen via twitter.. En dat is nu al een paar uren terug dat ik een bericht daar heb gestuurd en er niet op gereageerd is..
Badge +8
ik heb een vervangende simkaart ontvangen en moet deze activeren maar dat staat er in mijn simyo niet bij in het menu
wat nu  kaartnr xxxxxxxx
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart ontvangen maar er staat bij dat ik het kan activeren via het kopje " Vervangende simkaart activeren."
Maar het staat er niet tussen.. Help?

mvg Corrie
Ik heb hetzelfde probleem Corrie,

Ik snap niet waarom ze aangeven dat je via de website de vervangende kaart kan activeren als die optie er helemaal niet is.
Heb vanmiddag al getwitterd maar ook daar zijn ze blijkbaar niet aanwezig in het weekend.
Nou dan maar wachten tot Maandag.
Zal wel druk worden dan bij de klantenservice.

groetjes Karin


Hoi Ingesmetsers, corrie22, en Karin303,

Ik zie inderdaad iets in het systeem waardoor het kan zijn dat die optie bij jullie laat is verschenen op de website. Hij zou er nu wel moeten staan, onder Mijn Instellingen & Simkaart.
Ik zie dat corrie22, en karin303 hem inmiddels hebben gevonden. Kun jij het ook nog even bevestigen als je hebt kunnen activeren, ingesmetsers?
Op het forum proberen we binnen 1 werkdag te reageren. Soms lukt het om in het weekend ook wat vragen op te pikken.

Groetjes, Charlene

Reageer