.

Beantwoord

Verbruik niet up to date op Mijn Simyo?

  • 20 June 2014
  • 1 reactie
  • 410 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Beste Simyo,

Hoe vaak wordt het verbruik geupdate? Ik kijk regelmatig via de Mijn Simyo-app naar mijn gebruik om dit goed bij te houden. Ik zie nu echter dat mijn internetverbruik wel vanmiddag (20 juni) is bijgewerkt, maar dat mijn belminuten voor het laatst afgelopen woensdag (18 juni) zijn bijgewerkt. Zeker tegen het eind van de maand is dit natuurlijk niet prettig. Is het gebruikelijk dat de gegevens niet dagelijks worden geupdate? 

Mvg,

Bas
icon

Beste antwoord door Kim 22 June 2014, 21:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Bas87, welkom op het forum van Simyo! :)

Het is zeker niet gebruikelijk dat gegevens niet dagelijks worden geüpdate, we updaten het verbruik namelijk meerdere malen per dag.

Echter, wanneer er geen verbruik plaatsvindt, oftewel wanneer je niet meer hebt gebeld of gesmst na 18 juni, dan blijf je de datum zien van 18 juni.

Ik zie dat je na 18 juni pas op 20 juni in de avond weer hebt gebeld en dat dit verbruik enkele uren later al terug te zien was op Mijn Simyo :)

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

Reageer