.

Beantwoord

verbruik met telefoonnummer niet meer zichtbaar

  • 27 February 2013
  • 4 reacties
  • 461 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Vroeger kon ik mijn gebruik zien met telefoonnummer. Dat was handig. Hoewel ik er niet over ga muggenziften zag ik dat bij mijn zoontje dan steeds de voicemail werd aangezet en ik hem uitzetten wat wel degelijk 10 cent per keer kosten (anders dan op jullie site gemeld).. Ik vind die overzicht met nummer dus handig. Hiermee kan ik bepalen of ik bij Pre paid blijf of toch anders. Ik weet ook of het de afschrijving klopt. Waarom is dat nu niet meer zo?
Ik mis het . En zoals eerste gemeld: de lettertype is te klein. 
icon

Beste antwoord door Wayne 5 March 2013, 14:08

Bekijk originele reactie

4 reacties

Vroeger kon ik mijn gebruik zien met telefoonnummer. Dat was handig. Hoewel ik er niet over ga muggenziften zag ik dat bij mijn zoontje dan steeds de voicemail werd aangezet en ik hem uitzetten wat wel degelijk 10 cent per keer kosten (anders dan op jullie site gemeld).. Ik vind die overzicht met nummer dus handig. Hiermee kan ik bepalen of ik bij Pre paid blijf of toch anders. Ik weet ook of het de afschrijving klopt. Waarom is dat nu niet meer zo?
Ik mis het . En zoals eerste gemeld: de lettertype is te klein.


ben ik het helemaal mee eens ik mis dat ook kan nu niet meer zien wie ik gebeld en gesmst heb
Reputatie 2
Badge +1
Hey Moon en welkom op het forum nel jager,

Indien jullie op je persoonlijke pagina op het tabblad verbruik klikken en vervolgens boven in beeld de naam van de huidige maand aanklikken is het mogelijk om het verbruik in te zien.
Hey Moon en welkom op het forum nel jager,

Indien jullie op je persoonlijke pagina op het tabblad verbruik klikken en vervolgens boven in beeld de naam van de huidige maand aanklikken is het mogelijk om het verbruik in te zien.


Het werkt!!!
Hartelijk dank. Hier word ik blij van!
Badge +6
Hoi Moon,

Graag gedaan.

Reageer