.

Beantwoord

Simyo forum, hoe kan ik mijn inbox inzien?

  • 4 December 2014
  • 12 reacties
  • 598 Bekeken

Badge +1
Ik kan me herinneren dat ik bij mijn profiel op het Forum aan de rechterkant een aantal knoppen had waaronder Inbox. Die knoppen ben ik kwijt. Hoe met ik nu mijn inbox bekijken?
Vr.gr.
Frans
icon

Beste antwoord door Tiury 4 December 2014, 14:06

Bekijk originele reactie

12 reacties

Ik kan me herinneren dat ik bij mijn profiel op het Forum aan de rechterkant een aantal knoppen had waaronder Inbox. Die knoppen ben ik kwijt. Hoe met ik nu mijn inbox bekijken?
Vr.gr.
Frans

Bij mij staat het er wel, vreemd. Misschien een andere browser proberen....

Groet,
Friesian
Badge +1
Heb ik geprobeerd Friesian, met Chrome, zonder resultaat. Maar kun je me ook zeggen hoe ik b.v. naar jou een privé bericht stuur?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Frans Steffin,

Als het goed is kun je door te klikken op de avatar van Friesian en vervolgens op het envelopje een privéberichtje sturen 🙂 Daar kun je vervolgens ook je inbox vinden.

Laat je me weten of het is gelukt?
Hoi Frans.

Wanneer je op forum klikt zou je normaal gesproken aan de rechterzijde jouw avatar, gebruikersnaam moeten zien met daaronder instellingen en inbox.
Ik weet dat je net als ik een laptop en tablet gebruikt.
Staat er bij zowel laptop en tablet geen instellingen en inbox?

Groet,
Friesian.
Badge +1
Heeee wat raar. Ik log nu in met mn tablet en krijg wel een normale pagina zoals jullie omschrijven. ook heb ik dan ook toegang tot mijn Inbox, maar op mijn phone zie ik een ander beeld. Mijn Avatar staat links en geen knop voor mn Inbox, terwijl dat vroeger wel zo was. Het kan dus niet aan mijn phone liggen. Nog andere suggesties?
Alvast bedankt,
vr.gr.
Frans
De tablet is completer. Wat voor foon je hebt weet ik niet, maar bij mij op de foon staat ook geen inbox, sinds ever.....
Wel op laptop, tablet daarom mijn vraag.
Stel dat ik je naam aanklik, staat onder jouw badges (als 1e) Stuur privebericht..

Groet,
Friesian
Badge +1
Op mijn tablet wel maar op Mijn foon gebeurt er niets.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Frans Steffin,

Het klopt inderdaad dat je via je toestel niet bij je inbox kan. Via een pc kan je je inbox wel inzien. Het is dus handig om even in te loggen via een pc of laptop wanneer je je privéberichten wilt zien.

Heb je misschien nog andere vragen? :)

@Friesian; bedankt voor je reacties 😮 Super dat je zo goed meedenkt!
Badge +1
Beste Naomi, Tiury, en Friesian,
Uit het antwoord van Naomi begrijp ik dat wat ik wil dus niet kan. Frisian, jouw laatste privé bericht aan mij maakt een heleboel duidelijk.
Op mijn foon kreeg ik een e-mail bericht van Simyo dat ik een privé bericht heb van Friesian. Ik kon daar de inhoud van het bericht lezen, maar beantwoorden via het zelfde email bericht is niet mogelijk. Wel is er een link die naar je Inbox verwijst, maar als je op de link klik krijg je een blanco blad waar je verder niets mee kunt. Oke, toen ingelogd op het forum met mn tablet. Hier zag ik naast mijn Avatar wel de knoppen Inbox en Instellingen. Bij het aanklikken van mn Inbox kreeg ik dus mooi jouw bericht te zien Friesian en ook de overige privé berichten van Alex kon ik lezen.En Tiury dat verzenden van een privé bericht werkt ook alleen als je met een tablet/laptop bent ingelogd. Op de foon werkt het niet zoals je omschrijft.
Ik vind dit toch een tekortkoming in demogelijkheden van het Forum. Ik hoop dan ook dat degenen die verantwoordelijkheid zijn voor de ontwikkeling van het Forum hier serieus naar gaan kijken.
Vriendelijke groet,
Frans
Ik vind dit toch een tekortkoming in demogelijkheden van het Forum. Ik hoop dan ook dat degenen die verantwoordelijkheid zijn voor de ontwikkeling van het Forum hier serieus naar gaan kijken.

Hoi Frans,

Voor nu kun je i.i.g. vooruit, denk daarbij aan mijn lijfspreuk.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.:rolleyes:

Wat jij wilt is heel eenvoudig te verklaren.
Op je telefoon ben je bezig op de mobiele versie van het forum.
Een tip namens Frans aan Simyo zal ik het maar noemen, als je het niet erg vindt.

Er zijn mensen met een XL telefoondisplay....
De mogelijkheid om te kunnen kiezen voor een soort van desktop versie als het ware......
Desktop versie / mobiele versie.:) 

Maar niet ten koste van de stabiliteit van het forum........

En Frans, op de tablet,  pc kun je je op topics die je interesse gewekt hebben abonneren...
Wat jij wilt Frans is dus de mogelijkheid van een mobiele versie te switchen naar de  "alternatieve" desktop versie op de telefoon.

Groet,
Friesian.
Kleine correctie..
Wat jij wilt is enkele extra mogelijkheden van de desktopversie naar de mobiele versie.
Reputatie 5
Badge +11
Het heeft inderdaad met het schermformaat te maken, Frans Steffin. Daar kunnen we helaas niets aan doen...

Reageer