.

Beantwoord

Simyo app update 2016 werkt niet op iPhone 4. Wat nu?

  • 31 January 2016
  • 16 reacties
  • 593 Bekeken

Hi, sinds de upgrade van de Mijn Simyo app werkt deze niet meer. Het (Simyo)startscherm verschijnt enkele seconden, maar verdwijnt dan weer en de app start niet op. Ik gebruik nog steeds mijn oude iPhone 4 die draait op iOS 7.1.2 Iets vergelijkbaars gebeurde een tijdje geleden met de Runkeeper app, maar na een update was dat weer verholpen. Enig idee wat de oorzaak kan zijn? Alvast bedankt voor de reactie(s)!
icon

Beste antwoord door Angela 1 February 2016, 13:30

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je al geprobeerd de app helemaal te verwijderen en opnieuw installeren? Hoewel, een andere poster (Dukeje) meldde vanmorgen dat dat het probleem bij hem niet heeft verholpen... Ikzelf heb hier sinds ik de app gisteren heb geïnstalleerd geen last van (iPhone 5).
Bedankt voor je (super!)snelle reactie. Nee had ik nog niet geprobeerd, nu wel, althans geprobeerd. Ik krijg een foutmelding in iTunes (-50) en nu ook op de Simyo site, ook na opnieuw inloggen. Opnieuw installeren lukt dus niet op dit moment.
Intussen wel gelukt, Mijn Simyo app gedelete en opnieuw geïnstalleerd op de iPhone. Het resultaat blijft echter gelijk aan wat ik in mijn eerste post schreef.
Gister een update gedaan, die van mij werkt ook niet meer, heb ook een iphone 4 ook gedelete en weer opnieuw geinstalleerd ,werkt totaal niet meer, wat nu
Heb hetzelfde probleem. iPhone 4, iOS 7.1.2. App start niet op, ook niet na opnieuw installeren.
Helaas hier ook een Iphone 4 waarop de Simyo app niet meer werkt. Twee seconden het startscherm en dan houdt hij er mee op. Ik merk nu dat ik toch wel vaak op de app keek hoe het er voor stond met mijn mb's en minuten. Dus ik hoop dat er toch nog iets aangedaan kan worden.
Reputatie 7
Badge +9
Er lijkt dus een patroon in te zitten: mensen met een iPhone 4 hebben een probleem. De enige oplossing is dat Simyo jullie gratis een iPhone 5 of 6 stuurt! 😃 😛
Ik hen precies hetzelfde probleem met iphone 4. Ook delete en opnieuw installeren werkt niet. Gaat SIMYO iets hierover doen?
Er lijkt dus een patroon in te zitten: mensen met een iPhone 4 hebben een probleem. De enige oplossing is dat Simyo jullie gratis een iPhone 5 of 6 stuurt! 😃 :P

Ik ben voor!;)
Badge
Ik heb deze bug al gemeld toen de app werd getest, er zou naar worden gekeken maar nooit meer iets over gehoord.
Vervolgens wordt nu dus de update uitgerold, met nog steeds deze bug, en zonder de mensen met een iPhone 4(s) te waarschuwen dat deze app niet werkt.

Als ik dat had geweten had ik lekker de oude versie gehouden, nu heb ik niets.
Inderdaad, ze hadden best even erbij kunnen zetten dat als je een iphone 4 hebt, je beter de app niet kunt updaten.
Er lijkt dus een patroon in te zitten: mensen met een iPhone 4 hebben een probleem. Mijn symioapp werkt sinds gisteren niet meer en mijn beltegoed is weg!!
Ook ik krijg met mijn iphone4 de app niet meer geopend sinds de update ( zonder waarschuwing ) Graag verwacht ik dan ook een oplossing want opnieuw installeren heeft geen zin..
Volgens mij ben ik niet de enige die anders zou overwegen om over te stappen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Voor degene die voor het eerst reageren, van harte welkom op het Simyo Forum.

Wat goed dat jullie allemaal aangeven dat er problemen zijn met de Simyo App. Zo kunnen wij zo snel mogelijk op onderzoek uit. Dit maakt het voor jullie niet minder vervelend natuurlijk 😞 Sorry dat het op dit moment allemaal niet soepel verloopt.

Het probleem is ondertussen bij ons bekend. Er zijn klanten die gebruik maken van een iPhone 4 waarbij de Simyo App helaas niet werkt. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Helaas kan ik op dit moment nog geen tijdsbestek geven. We houden jullie op de hoogte.

@Dcl, natuurlijk heeft Sophie jouw feedback meegenomen! We laten je niet voor niets testen 😉 Helaas lijkt het erop dat het uiteindelijk toch mis is gegaan. Hoe dit precies is gebeurd, durf ik niet te zeggen. We doen nu in ieder geval ons best om het alsnog in orde te maken.

We werken op dit moment ook nog aan het overzicht van de bundels. Hierin is iets niet goed gegaan in de weergave waardoor dit onduidelijk kan overkomen. Ook dit gaan we verbeteren :)

Mochten jullie hier nog vragen over hebben, laat het dan weten. We staan voor je klaar.

Groetjes,
Angela
Inderdaad het is wat met die upgrades altijd problemen met upgrades
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tong,

Gelukkig hebben we heel veel aan jullie feedback 🙂 Dit zorgt ervoor dat we zo snel mogelijk een oplossing kunnen vinden voor zulke problemen! Kom maar door met die feedback ;)

Groetjes,
Angela

Reageer