.

Beantwoord

Simyo App blijft op Oranje pagina hangen. Hoe kom ik in de app?

  • 5 April 2016
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Badge
Als ik wil inloggen in Mijn Simyo op mijn telefoon via de app krijg ik enkel een oranje scherm met de hand met stopwatch te zien. Na een seconde of 2 zie ik enkel nog een oranje pagina. Ik kan dus niets zien van het verbruik of ik moet via google naar mijn simyo gaan. Ik heb de Ap al verwijderd gehad en opnieuw gedownload, maar na de eerste keer is het weer hetzelfde.
Wie heeft er een oplossing en hebben hier meer mensen last van? Telefoon betreft een Samsung S5

Btw.. zou mijn naam willen wijzigen van niet tevreden (paar jaar geleden) naar best tevreden, maar zou niet weten hoe. 😉
icon

Beste antwoord door pweemaes 5 April 2016, 09:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Er zijn meer problemen van dezelfde aard. Er is zelfs een speciaal topic voor aangemaakt.
Persoonlijk zou ik op de telefoon naar de desktopversie gaan en inloggen op mijn simyo.

https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/de-nieuwe-mijn-simyo-app-laat-weten-ervan-vindt-deel-2-32721

Btw.. zou mijn naam willen wijzigen van niet tevreden (paar jaar geleden) naar best tevreden, maar zou niet weten hoe. ;-)

Een moderator kan dat wijzigen. Zou wel een lange naam worden...
Best tevreden, maar zou niet weten hoe.
:D
Zou 'best tevreden' ook goed zijn?

🆒
Badge
Heb hetzelfde probleem een tijdje geleden gehad. Bij mij (Samsung Galaxy Core 2/Android 4.4.2) werkte het volgende:
- Verwijder de Simyo app (uninstall)
- Installeer via Google Playstore de Simyo app opnieuw.

Nadeel: Ik moest daarna bij eerste keer opstarten van de app opnieuw inloggen met account + wachtwoord, en moest opnieuw een cijfercode instellen.

Dit nadeel bleek gelukkig éénmalig, want daarna kon ik weer (net als voorheen) inloggen met uitsluitend de cijfercode.

Succes!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi best tevreden.,

Nou, dat is een naamswijziging waar wij best blij mee zijn 😉. Natuurlijk willig ik zo'n verzoek meteen in!

Zo te zien heeft pweemaes je de juiste tip gegeven om van dit Oranje scherm af te komen. Een kleine tip; vink de optie 'aangemeld blijven' niet aan. Ik heb het idee dat dit op jouw telefoon voor problemen zorgt.

Laat je ons weten of het heeft geholpen?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord pweemaes en uiteraard Friesian voor je tip 🙂.

Reageer