.

Beantwoord

Rekeningummer fout

  • 12 August 2013
  • 9 reacties
  • 501 Bekeken

Hallo,
ik denk dat ik mijn rekeningnummer fout opgegeven heb, want ik heb geen bijschrift met activatiecode ontvangen. Nu kan ik mijn rekeningnummer niet wijzigen, omdat ik altijd naar de activatiecode gevraagt wordt, die ik niet heb. Kunt u me helpen?
icon

Beste antwoord door Natascha 13 August 2013, 09:51

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Hallo,
ik denk dat ik mijn rekeningnummer fout opgegeven heb, want ik heb geen bijschrift met activatiecode ontvangen. Nu kan ik mijn rekeningnummer niet wijzigen, omdat ik altijd naar de activatiecode gevraagt wordt, die ik niet heb. Kunt u me helpen?


Hoi Janeke,

Welkom op het forum!
Wat vervelend dat je rekeningnummer niet kan wijzigen. Ik zie in het systeem dat er een activatiecode is verstuurd naar rekeningnummer: 68***60 op 9 augustus. Je dient te zoeken op KPNBV inzake Simyo in de omschrijving vindt je de activatiecode.
Kan je laten weten of het gelukt is om rekeningnummer te wijzigen?
Reputatie 7
Natascha,

Mijn abonnementsgelden worden afgeschreven naar een rekening op naam van Buckaroo St.Derdengelden. Dient daar dan (ook) niet op gezocht te worden?
Nee, het is niet gelukt, omdat de rekeningnummer fout is. Dus heb ik ook geen activatiecode ontvangen.
Reputatie 7
Kan je laten weten of het gelukt is om rekeningnummer te wijzigen?

Janeke, zoals je kunt zien, Natascha vraagt of je kunt laten weten of het gelukt is je rekeningnummer te wijzigen. Als je het nummer bij je Mijn Simyo wijzigt dan kan daar de activatiecode naar worden gestuurd. Moet je natuurlijk nu wél het juiste nummer ingeven...:rolleyes:.

Succes!
Maar het is niet mogelijk het juiste nummer integeven zonder de activatiecode die naar de foute rekening gestuurd werd. 😕
Reputatie 5
Badge +11
Maar het is niet mogelijk het juiste nummer integeven zonder de activatiecode die naar de foute rekening gestuurd werd. 😕

Hoi Janneke,

De activatiecode die naar het verkeerde rekeningnummer is gestuurd, is verwijderd uit je gegevens.
Je zult nu weer je rekeningnummer kunnen wijzigen. En nu geen typefouten maken he 😉
Reputatie 5
Badge +11
Natascha,

Mijn abonnementsgelden worden afgeschreven naar een rekening op naam van Buckaroo St.Derdengelden. Dient daar dan (ook) niet op gezocht te worden?


Hoi RicoK, de rekening waarmee geïncasseerd wordt is een andere dan waarmee de €0,01 wordt overgemaakt.
Maar bedankt voor het meedenken 😃
Bedankt! Het is nu gelukt! 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Bedankt! Het is nu gelukt! :)

Goed om te lezen dat het gelukt is :D

Fijne dag verder!

Reageer