.

Beantwoord

Oude website

  • 10 May 2013
  • 6 reacties
  • 335 Bekeken

Wanneer ik de web to go wil opstarten. Die ik overigens veel overzichtelijker vind dan de nieuwe omdat ik daar mooi een totaaloverzicht krijg van mijn gebruikte smsjes.
Krijg ik de meldingHTTP Status 404 -type Status reportmessagedescription The requested resource is not available.Apache Tomcat/6.0.36Kan de web to go dan ook niet opstarten.
icon

Beste antwoord door Charlene 16 May 2013, 09:22

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het lijkt erop dat u in de 'oude' Simyo omgeving wilt zijn? Klopt dat? 
Klopt ik vind de oude situatie een stuk overzihtelijker.
Reputatie 7
Badge +9
QUOTE=fml.van.haaren;37585]Klopt ik vind de oude situatie een stuk overzihtelijker.[/quote]

Ik denk dat inloggen in de oude omgeving niet meer mogelijk is. Om die reden krijgt u die foutmelding.
Badge +8
Wanneer ik de web to go wil opstarten. Die ik overigens veel overzichtelijker vind dan de nieuwe omdat ik daar mooi een totaaloverzicht krijg van mijn gebruikte smsjes.
Krijg ik de meldingHTTP Status 404 -type Status reportmessagedescription The requested resource is not available.Apache Tomcat/6.0.36Kan de web to go dan ook niet opstarten.

Het lijkt erop dat u in de 'oude' Simyo omgeving wilt zijn? Klopt dat? Klopt ik vind de oude situatie een stuk overzihtelijker.

Hoi fml.van.haaren,

Welkom op het forum!
Ik begrijp uit je bericht dat je gewend bent om op de link "web to go" te klikken en dan op de oude site terecht te komen.
Die is voor de aansluiting die jij hebt, niet meer bereikbaar, zoals de leon al vermoedde.
Een overzicht van je verbruik is ook op de nieuwe website te vinden. Je logt in op Mijn Simyo. Dan vind je onder het tabblad Verbruik ook een mooi totaaloverzicht van je gebruikte smsjes.

Laat je nog even weten of je het hebt kunnen vinden?

Groetjes,

Charlene
Sorry maar ik ben het niet met je eens wanneer jij zegt "Een overzicht van je verbruik is ook op de nieuwe website te vinden. Je logt in op Mijn Simyo. Dan vind je onder het tabblad Verbruik ook een mooi totaaloverzicht van je gebruikte smsjes.  ".
Ik persoonlijk vind dit overzicht een stuk slechter dan het oude overzicht waarin ik de keuze had om bij Verbruik te kiezen voor "alles" en dan een mooi overzicht kreeg van wat ik welke dag verbruikt had.
Nu moet je ieder nummer apart aanklikken om te zien welke dag je diegene gebruikt hebt.

Dus voor mij is een totaaloverzicht erg belangrijk en mis ik in de nieuwe interface.
Badge +8
Sorry maar ik ben het niet met je eens wanneer jij zegt "Een overzicht van je verbruik is ook op de nieuwe website te vinden. Je logt in op Mijn Simyo. Dan vind je onder het tabblad Verbruik ook een mooi totaaloverzicht van je gebruikte smsjes.  ".
Ik persoonlijk vind dit overzicht een stuk slechter dan het oude overzicht waarin ik de keuze had om bij Verbruik te kiezen voor "alles" en dan een mooi overzicht kreeg van wat ik welke dag verbruikt had.
Nu moet je ieder nummer apart aanklikken om te zien welke dag je diegene gebruikt hebt.

Dus voor mij is een totaaloverzicht erg belangrijk en mis ik in de nieuwe interface.


Hoi fml.van.haaren,

Bij de nieuwe website zijn er wat andere keuzes gemaakt. Ik begrijp uit uw berichtje dat u het overzicht liever per dag had gezien, dan per categorie.
Ik ga die suggestie hier doorgeven, daar staan we zeker voor open. Een website is nooit af.
Ik kan alleen niet beloven dat dit op korte termijn geïmplementeerd kan worden.

Groetjes,

Charlene

Reageer