.

Beantwoord

Opwaarderen van mijn abo, wanneer is dit ingegaan?

  • 19 December 2014
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

Badge
Ik zie niets terug van het opwaarderen dat ik via mijn Simyo heb gedaan van het aantal belminuten vorige maand. Ihet is niet terug te vinden op mijn rekening. Ik rekende er wel op maar kreeg alleen een Hele Grote rekening van Buitenbundelminuten.! Ik heb mijn internet vergroot via mijn Simyo. Hoor je daar een bevestigingbericht over te krijgen dan? Anders zit ik er strax weer overheen....
icon

Beste antwoord door Naomi 19 December 2014, 16:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Heb je je abo voor of na de 25e aangepast? Voor de 25e had deze wijziging deze maand in moeten zijn gegaan. Heb je na de 25e aangepast dan gaat de wijziging per de 1ste van de volgende maand in.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi viamaria, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Op deze manier blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Goed dat je je bundels hebt verhoogt. Wanneer je merkt dat je bundels te laag zijn, dan is het handig om deze te verhogen. Wat RicoK aangeeft klopt. Als je voor de 25ste je bundels wijzigt, dan gaat je wijziging gelijk de volgende maand in :)

Je hebt op 3 december je bundels gewijzigd. Hierom gaan je nieuwe bundels in per 1 januari 2015. Vanaf 1 januari heb je de Belbundel 300 en de Internetbundel 500. Op 1 januari ontvang je hierover ook een e-mail. In deze e-mail wordt aangegeven dat je oude bundel is stopgezet en je nieuwe bundel ingaat.
Ik raad je aan om voor deze maand op je belminuten en Mb’s te letten. Je kunt deze bijhouden op Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht > Deze maand heb ik nog.

Is je vraag hiermee beantwoord?

@RicoK; bedankt voor je reactie 🙂 Goed meegedacht!

Reageer