.

Beantwoord

Onbekend verbruik

  • 31 July 2012
  • 5 reacties
  • 843 Bekeken

Badge
Goedendag,

vandaag 31-7 is mijn nieuwe internetbundel ingegaan, alleen kan ik nu ineens mijn verbruik niet meer zien op mijnsimyo. Er staat dat je nieuwe restant belminuten en MB's zichtbaar wordt na je eerste verbruik, maar de belminuten en de internetbundel staan allebei nog steeds op 0. Hoe kan dit?
Verder is er een bedrag in rekening gebracht omdat ik vandaag 2 smsjes naar Engeland verstuurd zou hebben? Dit kan niet kloppen, ik heb 1 sms verstuurd vandaag en zeker niet naar het buitenland (en ook niet op de vermelde tijdstippen).
Kan iemand voor mij nakijken hoe en wat?

Mvg, Claudia
icon

Beste antwoord door Arie 1 August 2012, 13:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Beste Claudia78,

Aangezien je op 31-07 was begonnen met je internetbundel had je naar rato voor dat gedeelte van de maand (een halve dag) heel weinig MB's toegekend gekregen. Vandaag is echter je nieuwe bundel ingegaan. Hierbij heb je het juiste aantal MB's toegekend gekregen.

Het sms’je dat is verstuurd naar het nummer +447786205094 is een bericht dat automatisch wordt verstuurd door je iPhone. Dit is een activatiebericht voor de applicatie ‘Facetime’. Voor meer informatie adviseren wij je het nummer +447786205094 op google op te zoeken.

Groetjes,

Arie
Reputatie 4
Badge +8
Ahhh, duidelijk!
Ik dacht al: heb helemaal geen sms verstuurd!
😃
Reputatie 7
Badge +9
Ja zus, handig dit forum. de leon wist het al. Moest een keer -na een systemreset- Facetime en iMessage opnieuw activeren. Hup...weer 25 cent kwijt aan een SMS naar Engeland. Toch een schavuiten daar bij Apple...haha. Ben op die manier samen met nog een andere iPhone al 75 cent kwijtgeraakt 😉
Badge
Ja ja op de kleintjes letten bro!
Hihihi
Reputatie 7
Badge +9
Ja ja op de kleintjes letten bro!
Hihihi


Yep bij Apple en de Appie...:D

Reageer