.

Beantwoord

Nummerbehoud op Mijn Simyo afgewezen terwijl het wel is overgezet

  • 27 November 2013
  • 9 reacties
  • 787 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een probleem (sinds een lange tijd). Ik heb een tijd geleden (ergens in januari 2013) nummerbehoud aangevraagd. Het nummer is op 31 januari 2013 overgezet zonder problemen. Maar sinds ong. juli/augustus 2013 wordt er bij Mijn Simyo aangegeven dat de aanvraag is afgewezen. Als ik op de link klik waar staat "Bekijk reden en vraag opnieuw aan", kom ik op een pagina waar alles in orde blijkt te zijn. Mijn vraag is: Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt,

Perry V.
icon

Beste antwoord door Charlene 28 November 2013, 12:56

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +8
Hallo,

Ik heb een probleem (sinds een lange tijd). Ik heb een tijd geleden (ergens in januari 2013) nummerbehoud aangevraagd. Het nummer is op 31 januari 2013 overgezet zonder problemen. Maar sinds ong. juli/augustus 2013 wordt er bij Mijn Simyo aangegeven dat de aanvraag is afgewezen. Als ik op de link klik waar staat "Bekijk reden en vraag opnieuw aan", kom ik op een pagina waar alles in orde blijkt te zijn. Mijn vraag is: Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt,

Perry V.


Hoi Perry V.

Welkom op het forum :)
Er is iets veranderd in het systeem in die periode, waardoor jij dat nu ziet staan. Nieuwe klanten kunnen nu op Mijn Simyo de status van hun nummerbehoud volgen, en dan zelf hun afgewezen aanvraag aanpassen. Hoeven ze niet meer te bellen en te mailen daarvoor 🆒
Wat er bij jou aan de hand is, is dat je een eerdere, afgewezen aanvraag ziet staan. Daarna heb je nog een goedgekeurde aanvraag gehad en die is gewoon netjes verwerkt op de 31ste. Ik ben dus heel blij dat je me dit meldt, want dat is dus iets wat nog niet goed werkt, en we moeten aanpassen. Ik ga dit meteen doorsturen, zodat ze kunnen bekijken hoe dit komt en wat ze eraan kunnen doen.

Bedankt voor het signaleren! :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Perry V.

Welkom op het forum :)
Er is iets veranderd in het systeem in die periode, waardoor jij dat nu ziet staan. Nieuwe klanten kunnen nu op Mijn Simyo de status van hun nummerbehoud volgen, en dan zelf hun afgewezen aanvraag aanpassen. Hoeven ze niet meer te bellen en te mailen daarvoor 🆒
Wat er bij jou aan de hand is, is dat je een eerdere, afgewezen aanvraag ziet staan. Daarna heb je nog een goedgekeurde aanvraag gehad en die is gewoon netjes verwerkt op de 31ste. Ik ben dus heel blij dat je me dit meldt, want dat is dus iets wat nog niet goed werkt, en we moeten aanpassen. Ik ga dit meteen doorsturen, zodat ze kunnen bekijken hoe dit komt en wat ze eraan kunnen doen.

Bedankt voor het signaleren! :)

Groetjes,
Charlene


Hallo Charlene,

Dat is inderdaad zo. 1e poging nummerbehoud lukte niet, en de 2e wel.
Badge +6
Hoi Perry V.,

Als het goed is, is de melding verdwenen dat je nummerbehoud is afgewezen, klopt dit? 🙂
Badge
Ja, het is verdwenen. Dankuwel!
Badge +6
Hoi Perry V.,

Fijn om te horen, dank voor je terugkoppeling! 🙂
Badge
Blijkbaar zit deze fout bij meerdere gebruikers, ook ik heb dit. Heb inmiddels een eigen topic aangemaakt, en het klachten/vragenformulier hierover ingevuld. Deze fout is ook nog eens storend omdat het lijkt alsof je buiten je bundel data/beltegoed verbruikt. Dat klopt natuurlijk niet, want door het uitgevoerde nummerbehoud heb je een ander telefoonnummer dan het tijdelijke nummer dat je in het begin van Simyo ontving.
Badge +6
Hoi l.vermaas,

Ik heb zojuist gereageerd op je bericht in dit topic. Ik ga dit voor je oplossen! 🙂
Badge
Hartelijk dank!
Badge +8
Hoi l.vermaas,

Hier ook dus 😉 Zoals ik al aangaf, kun je je reactie voortaan in 1 topic plaatsen? Alvast bedankt:)

Groetjes, Charlene

Reageer